Ali Öztürk / TÜM YAZARLAR

PKK’ya Verilen Tavizler ve Bölünen Vatan Üzerine!..
29 Nisan 2013 Pazartesi 19:40:22
Dedi: Duydun mu PKK çekiliyormuş… Dedim: Allah bu millete zeval vermesin. Allah inşallah bu millete o tarihi altın yıllarını bir daha yaşatsın. Bu milleti birlikten ayırmasın. Dedi: Birlik yeniden sağlanır mı?
Rize gerçeği…İşçi-Sendika ve Hasan Karal…
27 Nisan 2013 Cumartesi 17:35:00
Siz hiç böyle bir şeye tanıklık ettiniz mi? Rize’de 1 saatlik grev ve sonucundan bahsediyoruz. Sendikayı ve sendikacılığı işçisinin perişan ettiği iradeden bahsediyoruz. Demokratik bir mücadelede sendikanın Türkiye’de hiç örneği olmayan bir biçimde işçisine nasıl yenildiğinden bahsediyoruz.
Bir gazete meselesi ve bizi şaşırtan Onursal Başkan…
24 Nisan 2013 Çarşamba 10:51:28
Yerel Gazetelerimizden İlkhaber Gazetesi’yle ilgili bir süreç yaşadık. Gazetenin imtiyaz sahibi dostumuz Sevgili Salih Çamoğlu ekonomik olarak zor dorumda olduğunu belirterek şahsımdan destek istedi. 40 yıldır bu kentte gazetecilik yapan ve büyük emek sarfeden Çamoğlu’nun talebi benim için önemliydi.
Fetih, Ayasofya ve Ahmet Metin Genç…
17 Nisan 2013 Çarşamba 09:42:42
AK Parti Trabzon eski il başkanlarından Ahmet Metin Genç, ilk kez partisinin felsefesine karşı bir söylemle kamuoyu önüne çıktı. Bir TV programına katılan Genç, Trabzonspor’un şike mücadelesi ile Ayasofya Camii’nin tekrar ibadete açılması konularında çarpıcı sözler sarfetti. Şikeye karşı ve kupanın Trabzon’a gelmesi konusunda Başbakan’ın tutumunu eleştiren Genç, “Başbakan ne kadar Fenerbahçeli ise ben de o kadar Trabzonsporlu’yum. Kupanın Trabzon’a gelmesi için elbette mücadele ederim” dedi. Biz bunun böyle olduğunu biliyoruz. Sadece bir hatırlatmada ve davette bulunuyoruz. Sayın Genç’i bürosundan rahatça seyredilebildiği alanda, Meydan Parkı’nda her cumartesi günü yapılan Temiz Futbol Eylemleri’nde görmek istiyoruz. Elinde hangi pankartı taşıyacağına kendileri karar versin.
Size Göre Hangisi Trabzon Gerçeği?.
09 Mart 2013 Cumartesi 13:18:19
Yetiştirme Yurdu kimsesiz çocuklarımızın barındığı (3-18) yaş grubu çocuk yuvası…Trabzon Yetiştirme Yurdu’nda kalan Muhammet Demirci isimli çocuğumuz bir bisiklet alabilmek için aylarca para biriktirdi.
28 Şubat…Görmedin mi Mevla neyledi?..
01 Mart 2013 Cuma 17:50:54
28 Şubat 1997, halkın seçtiği bir iktidarın post modern bir darbeyle iktidardan uzaklaştırıldığı tarih… Diğer askeri darbelerden farklı bir yöntem uygulansa da en büyük özelliği zihniyet değişimini hedef alması... (Bu noktada başarılı olup, olmadığını bir başka yazımızda ele alacağız.)
Bakan Yazıcı’ya 2 soru Alınan 2 cevap
23 Şubat 2013 Cumartesi 13:01:14
Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı’nın Trabzon’da basın toplantısı yapacağı haberi ve daveti bizde bölgesel sorunların öne çıkacağı beklentisi uyandırdı. Ancak böyle bir şey olmadı. Bakan Yazıcı önce hükümetin ekonomik mücadelesini ardından kendi bakanlığını anlattı.
Güneş’ten Başkan Üretmek...
21 Şubat 2013 Perşembe 10:22:49
Arkadaşımız Ali Savaş epey zamandır Şenol Güneş’i başkan yapmanın taşlarını döşeyen yazılar yazıyor. Kah efsaneden başkan çıkarmak istiyor kah ‘Beckenbauer Modeli’ üretiyor. Zorlama bir yöntemle başkanlık-işadamlığı olgusunu gereksiz görüyor.
Suat Başkan! Lojistik’i kaybedeceğiz
15 Şubat 2013 Cuma 16:43:25
TTSO Başkanı Suat Hacısalihoğlu’nun Lojistik Merkezi konusundaki tavrını anlamakta güçlük çekiyoruz. Önümüzde Türkiye’nin mevcut durumda halen en iyi lojistik merkez olabilecek konumdaki Çamburnu dururken… Ankara’dan gelen lojistikçiler Çamburnu’na hayran kalırken... Antep’ten, Denizli’den, İzmir’den işadamları biran evvel hayata geçirilmesini beklerken... TTSO Başkanı Sayın Hacısalihoğlu’nun net tavır takınmamasını gerçekten anlayamıyoruz.

Okunma : 107