Aytekin KALENDER / TÜM YAZARLAR

Siyasi durum değerlendirmesi
03 Aralık 2013 Salı 16:21:14
Yerel seçimlerin yapılmasına aylar kala kimler aday olacak? O mu? Bu mu? Nereli? Dışarıdan mı? Yoksa mevcut başkanları mı? Aday adaylarından biri mi?... Bu sorular eşliğinde başkan adayları çıkmaya başladı. Ak Parti’den, MHP’den, CHP’den… ve diğer partilerden… Bizi yönetecek belediye başkanından ne istemeliyiz. Bize neler vaat edecek. Projeleri nelerdir? Vaat ettiklerini yapacak mı? Eksiklerimiz nelerdir. Bunları kimse sorgulamıyor.
Rize Bildiğimiz Gibi
29 Eylül 2013 Pazar 19:40:24
Daha önce evinde ki iki maçı üç puanla kapatan Çaykur Rizespor da Bursa maçı öncesi önemli bir eksik yoktu. Hatta yıldız transferi Kwueke’de bu maçta ilk kez sahada yer alacaktı. Maç öncesi yağan yağmur zemini ağırlaştırmıştı. Maçta hafif yağmur altında başladı.
Rize Bildiğimiz Gibi
23 Eylül 2013 Pazartesi 10:25:28
Daha önce evinde ki iki maçı üç puanla kapatan Çaykur Rizespor da Bursa maçı öncesi önemli bir eksik yoktu. Hatta yıldız transferi Kwueke’de bu maçta ilk kez sahada yer alacaktı. Maç öncesi yağan yağmur zemini ağırlaştırmıştı. Maçta hafif yağmur altında başladı.
Rize Evinde Güzel
02 Eylül 2013 Pazartesi 06:21:41
Rize yeni şehir stadyumu, süper lige yeni çıkan iki takımı ağırladı. Rizespor’da Cernat bir maç aradan sonra yeniden formasına kavuştu.
Atmaca Süper Lige Hoş geldin
19 Ağustos 2013 Pazartesi 09:34:01
Yeni bir takımla sahadaydık. Taraftarın kafasında bin bir soru tribünleri doldurdu. Maça iyi başlayan yeşil-mavililer, yaptığı transferlerin ne kadar yerinde olduğunu göstererek mücadele etti. Sahaya çıkan kadroda Sercan benim için sürpriz oldu. Eren’in oynamasını tahmin ediyorken Sercan formayı kapan isimdi.
Takıma Takviye Şart
21 Aralık 2011 Çarşamba 09:54:57
Çaykur Rizespor yine eline geçirdiği bir fırsatı tepti. Ligin ortasına geldik. İlk yarıyı lider tamamlamamıza alacağımız üç puan yetiyor. Maçta evimizde. Rakip orta sıralarda yer alan Boluspor. Saha zemin futbol oynamaya müsait. Seyircimiz tribünde takımın önemli bir eksiği de yok. Yani her şey lehimizde. Artı yenersen devreyi lider kapatma şansın var. O konsantre ile maça çıkıyoruz.
Tehlike Çanları
13 Aralık 2011 Salı 11:54:22
Üzerimizdeki büyü bu maçta da kalkmadı. Puan durumuna baktığımızda bir tarafta lider ve deplasmanda 5 maçını kazanmış Bir Rizespor, diğer tarafta şimdiden kümede kalma hesapları yapan Giresunspor.
Bir Puana Sevindik
28 Kasım 2011 Pazartesi 13:56:23
Zor Sakarya deplasmanından alınan bir puana sevindik. Aslında puan durumuna bakınca galip gelinmesi gereken bir maç gibi görünüyor ama şartlar üç puanı almamıza izin vermedi.
Maçın Yıldızı Hüseyin Kalpar
24 Kasım 2011 Perşembe 17:00:07
Rizespor içerde ve deplasman kazanmaya devam ederek zirvede ki yerini sağlamlaştırdı. Takım oyununu sahaya yansıtan yeşil-mavili ekibimiz başarılı golcüleri ile gol fırsatlarını değerlendiriyor.
Gerçek Rizespor Sahadaydı
22 Kasım 2011 Salı 12:14:25
Çaykur Rizespor takımı, zirve için çok önemli olan Konya maçına başına geleceklerden habersiz çıktı. Maçın ilk yarısında 2 penaltı, bir kırmızı kart ile cezalandırılan ekibimizin sahada top oynamasına müsaade edilmedi.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 BAYRAM MESAJI...
Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
TBMM Başkanı Şentop’un maaş açıklamasına sert tepki  Kaynak Yeniçağ: TBMM Başkanı Şentop’un maaş açıklamasına sert tepki