Burhan OKUTAN / TÜM YAZARLAR

ÇATI, ÇATIRDAMASA BARİ!
06 Temmuz 2014 Pazar 11:28:26
Tutturdular “çatı adayı” diye! Bakalım ne olacak… Efendim “çatı adayı oluşturmak” biraz çadır kurmaya benzer. Bir yöntem işidir. Çadır kurma aşaması da bir fen ve hesap işidir.
HADİ GEZİCİLERE İKTİDAR NASİP OLDU DİYELİM!
07 Haziran 2014 Cumartesi 10:32:29
“AK Parti gitsin de ne olursa olsun” diyenler… Bunlarla ilgili defaatle yazı yazdım, yine yazıyorum ve yazacağım.
Aday adaylarına Bir çift sözümüz var
05 Aralık 2013 Perşembe 16:06:37
Yerel seçimle olmasına 4 ay gibi bir zaman kaldı. Herkeste bir heyecan var. Hele hele aday adaylarını hiç sormayın…
Biraz acı verecek ama ilaç gibi gelecek!
20 Ekim 2013 Pazar 19:29:24
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
BİRAZ ACI VERECEK AMA İLAÇ GİBİ GELECEK!
03 Ekim 2013 Perşembe 19:27:22
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
NE DİYELİM, ALLAH KURTARSIN!
19 Ağustos 2013 Pazartesi 09:36:14
Yaklaşık 6 yıldır Ergenekon’la yatıp kalkıyoruz. Doğrusu alışmıştık…
OPARLANDILAR VE GİTMEYECEKLER!
18 Temmuz 2013 Perşembe 09:07:56
“Tahrir” hürriyet manasına gelmektedir. Evet, hürriyet…
BİZ, BİRLİKTE TÜRKİYE’YİZ!
07 Temmuz 2013 Pazar 19:28:43
Gezi olayları ile başlayan bir süreç var… Tarafgirlikten uzak, ideolojik saplantılardan arınmış, psikolojik baskıların altında ezilmeksizin dik durabilmek! Olayların farkında olmak! Analizlerimizi sağlam kulpa dayandırmak!
BİRAZ SABIR DİLİYORUM!
03 Mart 2013 Pazar 17:53:04
Hükümet terör konusunda iyi niyetli adımlar atıyor. Başarırsa ne âlâ, başaramazsa “biz demiştik” hesabı her şey “tu kaka” olmasın, neticede bu bir devlet politikasıdır.
Birgün herkes Erbakancı olacak denseydi
01 Mart 2013 Cuma 17:57:10
Ona “Hoca” demişlerdi. Akademik unvanı makine mühendisliği dalında profesörlüktü. Ama o daha çok “siyasi” kimliğiyle öne çıktı. Siyasetteki hizmetleri, kendi alanında yaptığı hizmetlerin katbekat üstünde seyretti.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Ekmekte zam tartışması! Üretim 1 hafta içinde durabilir
Fırıncılar 250 gram ekmeğin 1.25 TL`den satılmaya devam etmesi halinde üretimin durabileceği konusunda uyarıyor. Bu fiyatın sürdürülebilir olmadığını anlatan fırıncılar, "Bizim amortisman, çalışan tazminatlar, lojistik gibi masraflar hariç maliyetimiz 1.25 TL. 1 hafta içinde ekmek üretimi durabilir" diyor.
Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!  Kaynak Yeniçağ: Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!
TÜİK`in verilerine göre, tarım arazilerinin kapladığı alan Türkiye’de 1992 yılında toplam 27,6 milyon hektar iken, 2017 yılında 23,4 milyon hektara geriledi. 25 yılda yaklaşık 4 milyon hektar yani yaklaşık Konya ili büyüklüğünde tarım arazisi kaybedildi.
Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi  Kaynak Yeniçağ: Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi
Suudi gazeteci Cemal Kaşıkçı`nın, Suudi Arabistan`ın İstanbul Başkonsolosluğu`na girdikten sonra kaybolmasıyla ilgili oluşturulan ortak çalışma grubunda yer alan Türk ve Suudi yetkililer konsolosluktan ayrıldı.
MHP`li Enginyurt`tan sert sözler: Siyasi bedeli ağır olur
MHP Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt, Tarım Bakanı Pakdemirli`nin fındık ile ilgili açıklama yapmamasına sert tepki gösterdi. Bakan Pakdemirli`nin "TMO`nun bugün mısır alımına başlandığı" açıklamasına MHP`li vekil Enginyurt, "Sayın Tarım Bakanı,TMO ne zaman fındık alımına başlayacak? Fındık üreticisini delirtmeyin. Siyasi bedeli ağır olur." dedi.
FOTO GALERİ
İzlenme 3547
İzlenme 8210
İzlenme 5871
İzlenme 6622
VİDEO GALERİ
İzlenme 5493
İzlenme 5713
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.