Burhan OKUTAN / TÜM YAZARLAR

ÇATI, ÇATIRDAMASA BARİ!
06 Temmuz 2014 Pazar 11:28:26
Tutturdular “çatı adayı” diye! Bakalım ne olacak… Efendim “çatı adayı oluşturmak” biraz çadır kurmaya benzer. Bir yöntem işidir. Çadır kurma aşaması da bir fen ve hesap işidir.
HADİ GEZİCİLERE İKTİDAR NASİP OLDU DİYELİM!
07 Haziran 2014 Cumartesi 10:32:29
“AK Parti gitsin de ne olursa olsun” diyenler… Bunlarla ilgili defaatle yazı yazdım, yine yazıyorum ve yazacağım.
Aday adaylarına Bir çift sözümüz var
05 Aralık 2013 Perşembe 16:06:37
Yerel seçimle olmasına 4 ay gibi bir zaman kaldı. Herkeste bir heyecan var. Hele hele aday adaylarını hiç sormayın…
Biraz acı verecek ama ilaç gibi gelecek!
20 Ekim 2013 Pazar 19:29:24
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
BİRAZ ACI VERECEK AMA İLAÇ GİBİ GELECEK!
03 Ekim 2013 Perşembe 19:27:22
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
NE DİYELİM, ALLAH KURTARSIN!
19 Ağustos 2013 Pazartesi 09:36:14
Yaklaşık 6 yıldır Ergenekon’la yatıp kalkıyoruz. Doğrusu alışmıştık…
OPARLANDILAR VE GİTMEYECEKLER!
18 Temmuz 2013 Perşembe 09:07:56
“Tahrir” hürriyet manasına gelmektedir. Evet, hürriyet…
BİZ, BİRLİKTE TÜRKİYE’YİZ!
07 Temmuz 2013 Pazar 19:28:43
Gezi olayları ile başlayan bir süreç var… Tarafgirlikten uzak, ideolojik saplantılardan arınmış, psikolojik baskıların altında ezilmeksizin dik durabilmek! Olayların farkında olmak! Analizlerimizi sağlam kulpa dayandırmak!
BİRAZ SABIR DİLİYORUM!
03 Mart 2013 Pazar 17:53:04
Hükümet terör konusunda iyi niyetli adımlar atıyor. Başarırsa ne âlâ, başaramazsa “biz demiştik” hesabı her şey “tu kaka” olmasın, neticede bu bir devlet politikasıdır.
Birgün herkes Erbakancı olacak denseydi
01 Mart 2013 Cuma 17:57:10
Ona “Hoca” demişlerdi. Akademik unvanı makine mühendisliği dalında profesörlüktü. Ama o daha çok “siyasi” kimliğiyle öne çıktı. Siyasetteki hizmetleri, kendi alanında yaptığı hizmetlerin katbekat üstünde seyretti.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
İlçe Yeri Değişecek Olan Yusufeli’nin Nüfusu Azaldı
Kısa adı TÜİK olan, Türkiye İstatistik Kurumu’nun 2018 yılı adrese dayalı kayıt sistemi raporlarına göre Yusufeli ilçe merkezi nüfusu 7.233 kişi oldu. Gelecek yıllar içinde su altında kalacak olan ve yapımı devam eden yeni ilçe yerine taşınacak olan Yusufeli’nin nüfusu 2017 nüfus sayısı sonrası açıklanan nüfus olarak 502 kişi olarak azalmış oldu.
Ardeşen GSK, Son Saniyede Kazandı
Ardeşen, Kastamonu Maçı Öncesi Kazanarak Büyük Derbi Öncesi Moral Buldu.
İflas eden şirket sayısı 16 bin 200’e yükselecek  Kaynak Yeniçağ: İflas eden şirket sayısı 16 bin 200’e yükselecek
Alacak sigortası şirketi Euler Hermes’in Küresel İflas Raporu’na göre Türkiye’de iflaslar 2019’da yüzde 5 artacak. 2018’de 15 bin 400 olan iflas eden şirket sayısı 2019’da 16 bin 200’e yükselecek.
Mansur Yavaş: `Ülkücüler olarak Ankara için iş birliği yapıyoruz`  Kaynak Yeniçağ: Mansur Yavaş: `Ülkücüler olarak Ankara için iş birliği yapıyoruz`
CHP`nin Ankara adayı Mansur Yavaş, adaylığının kesinleşmesinin ardından yerel seçimlere ve gündeme dair açıklamalarda bulundu. Yavaş, "Biz MHP’de şu anda siyaset yapmayan ülkücüler olarak bir iş birliği yapıyoruz Ankara için" ifadelerini kullandı.
FOTO GALERİ
İzlenme 3655
İzlenme 8321
İzlenme 5966
İzlenme 6728
VİDEO GALERİ
İzlenme 5620
İzlenme 5859
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.