Burhan OKUTAN / TÜM YAZARLAR

ÇATI, ÇATIRDAMASA BARİ!
06 Temmuz 2014 Pazar 11:28:26
Tutturdular “çatı adayı” diye! Bakalım ne olacak… Efendim “çatı adayı oluşturmak” biraz çadır kurmaya benzer. Bir yöntem işidir. Çadır kurma aşaması da bir fen ve hesap işidir.
HADİ GEZİCİLERE İKTİDAR NASİP OLDU DİYELİM!
07 Haziran 2014 Cumartesi 10:32:29
“AK Parti gitsin de ne olursa olsun” diyenler… Bunlarla ilgili defaatle yazı yazdım, yine yazıyorum ve yazacağım.
Aday adaylarına Bir çift sözümüz var
05 Aralık 2013 Perşembe 16:06:37
Yerel seçimle olmasına 4 ay gibi bir zaman kaldı. Herkeste bir heyecan var. Hele hele aday adaylarını hiç sormayın…
Biraz acı verecek ama ilaç gibi gelecek!
20 Ekim 2013 Pazar 19:29:24
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
BİRAZ ACI VERECEK AMA İLAÇ GİBİ GELECEK!
03 Ekim 2013 Perşembe 19:27:22
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
NE DİYELİM, ALLAH KURTARSIN!
19 Ağustos 2013 Pazartesi 09:36:14
Yaklaşık 6 yıldır Ergenekon’la yatıp kalkıyoruz. Doğrusu alışmıştık…
OPARLANDILAR VE GİTMEYECEKLER!
18 Temmuz 2013 Perşembe 09:07:56
“Tahrir” hürriyet manasına gelmektedir. Evet, hürriyet…
BİZ, BİRLİKTE TÜRKİYE’YİZ!
07 Temmuz 2013 Pazar 19:28:43
Gezi olayları ile başlayan bir süreç var… Tarafgirlikten uzak, ideolojik saplantılardan arınmış, psikolojik baskıların altında ezilmeksizin dik durabilmek! Olayların farkında olmak! Analizlerimizi sağlam kulpa dayandırmak!
BİRAZ SABIR DİLİYORUM!
03 Mart 2013 Pazar 17:53:04
Hükümet terör konusunda iyi niyetli adımlar atıyor. Başarırsa ne âlâ, başaramazsa “biz demiştik” hesabı her şey “tu kaka” olmasın, neticede bu bir devlet politikasıdır.
Birgün herkes Erbakancı olacak denseydi
01 Mart 2013 Cuma 17:57:10
Ona “Hoca” demişlerdi. Akademik unvanı makine mühendisliği dalında profesörlüktü. Ama o daha çok “siyasi” kimliğiyle öne çıktı. Siyasetteki hizmetleri, kendi alanında yaptığı hizmetlerin katbekat üstünde seyretti.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
Hollanda Seçimlerinde Türklerin Partisi DENK 3 Milletvekili Çıkardı
Hollanda`da yapılan seçimlerde, İşçi Partisi`nden ihraç edilen Türklerin kurduğu DENK partisi, 3 milletvekilliği elde ederek seçimin asıl kazananı oldu. Türkleri ihraç edilen parti ise sandıkta büyük hüsran yaşadı.
Yeni Ford Kuga İle Harekete Geç
Yeni Ford Kuga, gelişmiş teknolojik özellikleri, etkileyici sürüş dinamikleri ve küçük hacimli 1.5 lt dizel motora eşlik eden manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ile Türkiye’de satışa sunuluyor.
 -1982 Anayasasına verilen “evet” ile bu günkü “evet” arasında siyah ile beyaz arasındaki fark gibi fark var
-Geçtiğimiz günlerde MÜSİAD Rize şube Başkanlığına seçilen Recep Taylan ilk röportajını gazetemize verdi. Taylan, Rize için ve Rize’nin sorunları için kolektif bir çalışma ile bütün kurumlarla ortaklaşa bir çalışma yapacağını ifade etti.
FOTO GALERİ
İzlenme 3208
İzlenme 7885
İzlenme 5566
İzlenme 6323
VİDEO GALERİ
İzlenme 5155
İzlenme 5404
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.