Burhan OKUTAN / TÜM YAZARLAR

ÇATI, ÇATIRDAMASA BARİ!
06 Temmuz 2014 Pazar 11:28:26
Tutturdular “çatı adayı” diye! Bakalım ne olacak… Efendim “çatı adayı oluşturmak” biraz çadır kurmaya benzer. Bir yöntem işidir. Çadır kurma aşaması da bir fen ve hesap işidir.
HADİ GEZİCİLERE İKTİDAR NASİP OLDU DİYELİM!
07 Haziran 2014 Cumartesi 10:32:29
“AK Parti gitsin de ne olursa olsun” diyenler… Bunlarla ilgili defaatle yazı yazdım, yine yazıyorum ve yazacağım.
Aday adaylarına Bir çift sözümüz var
05 Aralık 2013 Perşembe 16:06:37
Yerel seçimle olmasına 4 ay gibi bir zaman kaldı. Herkeste bir heyecan var. Hele hele aday adaylarını hiç sormayın…
Biraz acı verecek ama ilaç gibi gelecek!
20 Ekim 2013 Pazar 19:29:24
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
BİRAZ ACI VERECEK AMA İLAÇ GİBİ GELECEK!
03 Ekim 2013 Perşembe 19:27:22
Emin olun artık gına geldi. Başbakanımıza Allah kolaylık versin. Bunlar müneccim, bunlar modern astrolog! Kimden mi bahsediyorum? Sayın başbakan demokratikleşmeye dönük paketi henüz açıklamadan paket hakkında yorum yapan siyasilerimizden tabiî ki…
NE DİYELİM, ALLAH KURTARSIN!
19 Ağustos 2013 Pazartesi 09:36:14
Yaklaşık 6 yıldır Ergenekon’la yatıp kalkıyoruz. Doğrusu alışmıştık…
OPARLANDILAR VE GİTMEYECEKLER!
18 Temmuz 2013 Perşembe 09:07:56
“Tahrir” hürriyet manasına gelmektedir. Evet, hürriyet…
BİZ, BİRLİKTE TÜRKİYE’YİZ!
07 Temmuz 2013 Pazar 19:28:43
Gezi olayları ile başlayan bir süreç var… Tarafgirlikten uzak, ideolojik saplantılardan arınmış, psikolojik baskıların altında ezilmeksizin dik durabilmek! Olayların farkında olmak! Analizlerimizi sağlam kulpa dayandırmak!
BİRAZ SABIR DİLİYORUM!
03 Mart 2013 Pazar 17:53:04
Hükümet terör konusunda iyi niyetli adımlar atıyor. Başarırsa ne âlâ, başaramazsa “biz demiştik” hesabı her şey “tu kaka” olmasın, neticede bu bir devlet politikasıdır.
Birgün herkes Erbakancı olacak denseydi
01 Mart 2013 Cuma 17:57:10
Ona “Hoca” demişlerdi. Akademik unvanı makine mühendisliği dalında profesörlüktü. Ama o daha çok “siyasi” kimliğiyle öne çıktı. Siyasetteki hizmetleri, kendi alanında yaptığı hizmetlerin katbekat üstünde seyretti.

Okunma : 107