Burhan OKUTAN / TÜM YAZARLAR

YANILMADIK!
23 Şubat 2013 Cumartesi 13:03:11
En son yazımızda “Ümmet, Millet ve Atatürk” başlığını atmıştık. Atatürk üzerinden “din bezirgânlığına” dikkat çekmiştik. İyi de oldu... Zaman zaman “Kemalizm’i bilmediğimizi iddia eden” adabımuaşeret yoksunları ile karşılaşmıyor değiliz. Bir fikir, bir kuram, mutlaka bilgi temelli olmalıdır. Akılları sıra bizi Kemalizm tedrisatından geçirecekler ya!
DİYANET, TABABET, SİYASET!
10 Şubat 2013 Pazar 17:52:55
konuda “bilgi sahibi olmadan fikir serdetmek” doğru değildir. Diyanet, tababet(doktorluk) ve siyaset… Tamam, dinamik bir toplumuz ve her konuda söyleyecek bir sözümüz vardır elbet, ancak; Bazı konular vardır ki hakikaten uzmanlık ister, akademik disiplin gerektirir. Mesela “din” konusu;
VEKÂLET İŞİ KOLAY DEĞİL!
02 Ocak 2012 Pazartesi 11:32:23
Şu kritik dönemde Milletin vekâletini yüklenenler &`;kıyak emeklilikle, ballı maşla” gündeme gelmemeliydi. AK Parti bu ülkede büyük işler başardı. Büyük işler büyük problemlerle paralel yol alıyor. Böyle bir dönemde &`;birilerinin gazına gelerek” milletvekillerinin maaşıyla gündeme gelmek, en yalın ifadeyle, &`;hoş” durmadı. Neden mi?
MENDERES EMANETTİ!
26 Aralık 2011 Pazartesi 11:14:21
Türk Siyasal Tarihi açısından &`;simge değer taşıyan” çok önemli bir siyaset adamını Hakk`a uğurladık. Adnan Menderes…
KAPİTALİST SERMAYEDAR PARTİ!
19 Aralık 2011 Pazartesi 10:56:55
İş Bankası deyince ilk aklıma gelen CHP olmaktadır. CHP`yi &`;kapitalist sermayedar” partiyle özdeşleştirmek doğru mu?
TEHLİKENİN FARKINDA MISINIZ?
12 Aralık 2011 Pazartesi 17:09:20
Halkçıyız diyorsanız, halk için siyaseti benimsiyorsanız, elbette halkın değerlerini de gözetmek durumundasınız. Halkın değerlerinden uzak, tepeden inme bir sayasal düşünceniz varsa ve bu düşüncenizi halka benimsetmek gibi bir ideal taşıyorsanız, yine halkı arkanıza almak zorundasınız.
İŞİ DELİLİĞE VERDİLER!
06 Aralık 2011 Salı 12:02:02
Norveç`te 22 Temmuzda 77 kişiyi katleden Anders Behring Breivik`e deli raporu verilmiş. Oh ne güzel…
ÖZÜN ARKADA KALMASIN HOCAM!
29 Kasım 2011 Salı 14:39:53
12 Eylül 2010 tarihinde &`;Mini Anayasa” paketi referandumu ve ardından AK Parti %58 zaferi…
CHP, DERSİM`DE BOĞULUR MU?
21 Kasım 2011 Pazartesi 15:23:13
Dersim katliamını yüksek sesle gündeme taşıyan CHP Tunceli Milletvekili Hüseyin Aygün ve bu öneriye destek veren CHP`li diğer vekiller var. Ardından AK Parti`den Mehmet Metiner de partisi adına destek verdi.
ŞEFLİK DÖNEMİ BAŞKA, SON MOHİKAN BAŞKA!
16 Kasım 2011 Çarşamba 10:49:20
CHP Eskişehir Milletvekili Süheyl Batum, artist Rutkay Aziz ve gazeteci Ümit Zileli, CHP Adana İl Başkanlığını ziyaretleri esnasındaSüheyl Batum, Başbakan Erdoğan`ı eleştirirken tuhaf bir benzetme yaptı.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Çaykur` un Atölyeden 46 Fabrikaya Uzanan Üretim Yolculuğu
ÇAYKUR, ilk çay fabrikası olan Merkez Çay Fabrikası`nın kurulduğu 1947`den bugüne geçen süreçte fabrika sayısını 46`ya çıkardı
 `Liman sahasında futbol sahası kente ihanettir`
Rize Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Üyesi ve Riport Yönetim Kurulu Başkanı Asım Çillioğlu, Rize Limanı`nın genişleme sahasında yapılması planlanan futbol sahasının kente ihanet olduğunu söyledi.
 Devlet teşkilatında yeniden yapılanma
Seçim bitti ama asıl iş yeni başlıyor. 24 Haziran seçimleri ile birlikte yeni bir döneme girdik. Devlet Teşkilatında yeni bir yapılanmaya gidiliyor. Dünya da yaşanan gelişmelere paralel olarak böyle bir yapılanma gereklilik halini aldı. Dünya endüstri 4.0`ı yaşıyor. Hibrit savaşı yaşıyor. Küresel rekabet ve teknolojik gelişmeler yeni devlet yapılanmalarını ve yeni stratejileri zorunlu kılıyor. Türkiye yeni bir döneme giriyor. Ortadoğu yeni bir döneme giriyor. Dünya yeni bir döneme gidiyor ve büyük bir rekabete sahne oluyor.
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
FOTO GALERİ
İzlenme 3481
İzlenme 8122
İzlenme 5795
İzlenme 6548
VİDEO GALERİ
İzlenme 5427
İzlenme 5651
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.