Burhan OKUTAN / TÜM YAZARLAR

YANILMADIK!
23 Şubat 2013 Cumartesi 13:03:11
En son yazımızda “Ümmet, Millet ve Atatürk” başlığını atmıştık. Atatürk üzerinden “din bezirgânlığına” dikkat çekmiştik. İyi de oldu... Zaman zaman “Kemalizm’i bilmediğimizi iddia eden” adabımuaşeret yoksunları ile karşılaşmıyor değiliz. Bir fikir, bir kuram, mutlaka bilgi temelli olmalıdır. Akılları sıra bizi Kemalizm tedrisatından geçirecekler ya!
DİYANET, TABABET, SİYASET!
10 Şubat 2013 Pazar 17:52:55
konuda “bilgi sahibi olmadan fikir serdetmek” doğru değildir. Diyanet, tababet(doktorluk) ve siyaset… Tamam, dinamik bir toplumuz ve her konuda söyleyecek bir sözümüz vardır elbet, ancak; Bazı konular vardır ki hakikaten uzmanlık ister, akademik disiplin gerektirir. Mesela “din” konusu;
VEKÂLET İŞİ KOLAY DEĞİL!
02 Ocak 2012 Pazartesi 11:32:23
Şu kritik dönemde Milletin vekâletini yüklenenler &`;kıyak emeklilikle, ballı maşla” gündeme gelmemeliydi. AK Parti bu ülkede büyük işler başardı. Büyük işler büyük problemlerle paralel yol alıyor. Böyle bir dönemde &`;birilerinin gazına gelerek” milletvekillerinin maaşıyla gündeme gelmek, en yalın ifadeyle, &`;hoş” durmadı. Neden mi?
MENDERES EMANETTİ!
26 Aralık 2011 Pazartesi 11:14:21
Türk Siyasal Tarihi açısından &`;simge değer taşıyan” çok önemli bir siyaset adamını Hakk`a uğurladık. Adnan Menderes…
KAPİTALİST SERMAYEDAR PARTİ!
19 Aralık 2011 Pazartesi 10:56:55
İş Bankası deyince ilk aklıma gelen CHP olmaktadır. CHP`yi &`;kapitalist sermayedar” partiyle özdeşleştirmek doğru mu?
TEHLİKENİN FARKINDA MISINIZ?
12 Aralık 2011 Pazartesi 17:09:20
Halkçıyız diyorsanız, halk için siyaseti benimsiyorsanız, elbette halkın değerlerini de gözetmek durumundasınız. Halkın değerlerinden uzak, tepeden inme bir sayasal düşünceniz varsa ve bu düşüncenizi halka benimsetmek gibi bir ideal taşıyorsanız, yine halkı arkanıza almak zorundasınız.
İŞİ DELİLİĞE VERDİLER!
06 Aralık 2011 Salı 12:02:02
Norveç`te 22 Temmuzda 77 kişiyi katleden Anders Behring Breivik`e deli raporu verilmiş. Oh ne güzel…
ÖZÜN ARKADA KALMASIN HOCAM!
29 Kasım 2011 Salı 14:39:53
12 Eylül 2010 tarihinde &`;Mini Anayasa” paketi referandumu ve ardından AK Parti %58 zaferi…
CHP, DERSİM`DE BOĞULUR MU?
21 Kasım 2011 Pazartesi 15:23:13
Dersim katliamını yüksek sesle gündeme taşıyan CHP Tunceli Milletvekili Hüseyin Aygün ve bu öneriye destek veren CHP`li diğer vekiller var. Ardından AK Parti`den Mehmet Metiner de partisi adına destek verdi.
ŞEFLİK DÖNEMİ BAŞKA, SON MOHİKAN BAŞKA!
16 Kasım 2011 Çarşamba 10:49:20
CHP Eskişehir Milletvekili Süheyl Batum, artist Rutkay Aziz ve gazeteci Ümit Zileli, CHP Adana İl Başkanlığını ziyaretleri esnasındaSüheyl Batum, Başbakan Erdoğan`ı eleştirirken tuhaf bir benzetme yaptı.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
İflas eden şirket sayısı 16 bin 200’e yükselecek  Kaynak Yeniçağ: İflas eden şirket sayısı 16 bin 200’e yükselecek
Alacak sigortası şirketi Euler Hermes’in Küresel İflas Raporu’na göre Türkiye’de iflaslar 2019’da yüzde 5 artacak. 2018’de 15 bin 400 olan iflas eden şirket sayısı 2019’da 16 bin 200’e yükselecek.
Mansur Yavaş: `Ülkücüler olarak Ankara için iş birliği yapıyoruz`  Kaynak Yeniçağ: Mansur Yavaş: `Ülkücüler olarak Ankara için iş birliği yapıyoruz`
CHP`nin Ankara adayı Mansur Yavaş, adaylığının kesinleşmesinin ardından yerel seçimlere ve gündeme dair açıklamalarda bulundu. Yavaş, "Biz MHP’de şu anda siyaset yapmayan ülkücüler olarak bir iş birliği yapıyoruz Ankara için" ifadelerini kullandı.
TÜİK, `asgari ücret 2 bin 213 lira 40 kuruş olmalı` dedi
TÜİK, asgari ücret ile ilgili ağır statüdeki işlerde çalışanlarda 2 bin 213 lira 80 kuruş olması gerektiğini Asgari Ücret Tespit Komisyonu ile paylaştı
İşte 16 yılın Türkiye’ye faturası
Saadet Partisi Milletvekili Abdulkadir Karaduman, elinde tablo ve karne ile Ak Parti dönemindeki 16 yılda gerçekleşen artışları anlattı.
FOTO GALERİ
İzlenme 3623
İzlenme 8282
İzlenme 5945
İzlenme 6691
VİDEO GALERİ
İzlenme 5566
İzlenme 5812
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.