Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

IŞİD NEDİR? NE DEĞİLDİR?
06 Temmuz 2014 Pazar 11:42:01
Işid adı verilen teşkilat hakkında bilgi vermeme gerek yok sanırım! Işid’in adını bile duyunca, tüylerinizin diken diken olduğunu biliyorum! İnsanı daha da ürküten şey, Işid’in İslam ile birlikte anılmasıdır.
HAVALİMANI İLE İLGİLİ ZORUNLU BİR YAZI!
08 Haziran 2014 Pazar 10:43:01
Geçen günlerde sitelerde “Hamza YENİLMEZ” ismiyle bir yazı kaleme alınmış!
SOMA’YA FARKLI BİR BAKIŞ!
24 Mayıs 2014 Cumartesi 07:31:00
Soma faciasında vefat eden 301 şehidimize Allah’tan rahmet dilerken, yakınlarına güzel sabırlar temenni ediyoruz.
“ÜMİTSİZLİK” SALGINI!
09 Mayıs 2014 Cuma 18:09:45
Öyle bulaşıcıdır ki, beyazı siyah, siyahı beyaz gösterir. İnsanları boğan salgın bir hastalıktır. Asrımızın birçok maddi ve manevi hastalıkları vardır. Dün çok ender görülen hastalıklar, bugün sıradanlaşır oldu…
SAHİL YOLU NE OLACAK!
27 Nisan 2014 Pazar 17:21:56
Rize sahil yolu hakkında yazdığım önceki yazıya, farklı tepkiler aldım!
SAHİL YOLUNDA IŞIK GÖRÜNDÜ (!)
23 Nisan 2014 Çarşamba 01:34:24
Zannetmeyin ki, sahil yolu ışıklandırılacak... Bu ışık başka ışık! Rize ilinin SAHİL GEÇİŞİ hakkında birçok sözler söylendi, yazılar yazıldı. Bence Rize’nin sıkıntılarının çoğunun temelinde “RİZE SAHİL GEÇİŞİ” yatmaktadır!
HAVAALANI İLE İLGİLİ SON YAZIM (!)
18 Mart 2014 Salı 21:57:43
(Bu başlığı atmamın sebebini yazımın sonunda söyleyeceğim…) Bugünlere kadar, Rizemiz ile ilgili çok yazılar yazıldı, çizildi. Belki bazıları neticeye ulaştı, bazıları hiç mesned bulmadı.
Menderes Bulvarına Çare mi Yok!
24 Aralık 2013 Salı 10:21:26
Geçen günlerde “Menderes Bulvarı S.O.S veriyor” diye bir yazı kaleme almıştık. Doğrusu pek kimseden ses çıkmadı!
SANA GELDİM MEVLANA…
18 Aralık 2013 Çarşamba 13:23:37
Aralık ayı gelince, Mevlana’yı hatırlamamak mümkün mü? Söz konusu Mevlana olunca, nereden başlasam diye tereddüt geçirmişimdir her zaman… Her sözü bir derya, her anı bir dünya…
BELEDİYE HEPİMİZİN İSE…
10 Aralık 2013 Salı 18:51:44
Bütün adaylar henüz belli olmadı. Tabii ki partilerin adayları yanında, bağımsız adaylar da çıkabilecek…

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Çaykur` un Atölyeden 46 Fabrikaya Uzanan Üretim Yolculuğu
ÇAYKUR, ilk çay fabrikası olan Merkez Çay Fabrikası`nın kurulduğu 1947`den bugüne geçen süreçte fabrika sayısını 46`ya çıkardı
 `Liman sahasında futbol sahası kente ihanettir`
Rize Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Üyesi ve Riport Yönetim Kurulu Başkanı Asım Çillioğlu, Rize Limanı`nın genişleme sahasında yapılması planlanan futbol sahasının kente ihanet olduğunu söyledi.
 Devlet teşkilatında yeniden yapılanma
Seçim bitti ama asıl iş yeni başlıyor. 24 Haziran seçimleri ile birlikte yeni bir döneme girdik. Devlet Teşkilatında yeni bir yapılanmaya gidiliyor. Dünya da yaşanan gelişmelere paralel olarak böyle bir yapılanma gereklilik halini aldı. Dünya endüstri 4.0`ı yaşıyor. Hibrit savaşı yaşıyor. Küresel rekabet ve teknolojik gelişmeler yeni devlet yapılanmalarını ve yeni stratejileri zorunlu kılıyor. Türkiye yeni bir döneme giriyor. Ortadoğu yeni bir döneme giriyor. Dünya yeni bir döneme gidiyor ve büyük bir rekabete sahne oluyor.
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
FOTO GALERİ
İzlenme 3483
İzlenme 8124
İzlenme 5797
İzlenme 6549
VİDEO GALERİ
İzlenme 5430
İzlenme 5652
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.