Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

IŞİD NEDİR? NE DEĞİLDİR?
06 Temmuz 2014 Pazar 11:42:01
Işid adı verilen teşkilat hakkında bilgi vermeme gerek yok sanırım! Işid’in adını bile duyunca, tüylerinizin diken diken olduğunu biliyorum! İnsanı daha da ürküten şey, Işid’in İslam ile birlikte anılmasıdır.
HAVALİMANI İLE İLGİLİ ZORUNLU BİR YAZI!
08 Haziran 2014 Pazar 10:43:01
Geçen günlerde sitelerde “Hamza YENİLMEZ” ismiyle bir yazı kaleme alınmış!
SOMA’YA FARKLI BİR BAKIŞ!
24 Mayıs 2014 Cumartesi 07:31:00
Soma faciasında vefat eden 301 şehidimize Allah’tan rahmet dilerken, yakınlarına güzel sabırlar temenni ediyoruz.
“ÜMİTSİZLİK” SALGINI!
09 Mayıs 2014 Cuma 18:09:45
Öyle bulaşıcıdır ki, beyazı siyah, siyahı beyaz gösterir. İnsanları boğan salgın bir hastalıktır. Asrımızın birçok maddi ve manevi hastalıkları vardır. Dün çok ender görülen hastalıklar, bugün sıradanlaşır oldu…
SAHİL YOLU NE OLACAK!
27 Nisan 2014 Pazar 17:21:56
Rize sahil yolu hakkında yazdığım önceki yazıya, farklı tepkiler aldım!
SAHİL YOLUNDA IŞIK GÖRÜNDÜ (!)
23 Nisan 2014 Çarşamba 01:34:24
Zannetmeyin ki, sahil yolu ışıklandırılacak... Bu ışık başka ışık! Rize ilinin SAHİL GEÇİŞİ hakkında birçok sözler söylendi, yazılar yazıldı. Bence Rize’nin sıkıntılarının çoğunun temelinde “RİZE SAHİL GEÇİŞİ” yatmaktadır!
HAVAALANI İLE İLGİLİ SON YAZIM (!)
18 Mart 2014 Salı 21:57:43
(Bu başlığı atmamın sebebini yazımın sonunda söyleyeceğim…) Bugünlere kadar, Rizemiz ile ilgili çok yazılar yazıldı, çizildi. Belki bazıları neticeye ulaştı, bazıları hiç mesned bulmadı.
Menderes Bulvarına Çare mi Yok!
24 Aralık 2013 Salı 10:21:26
Geçen günlerde “Menderes Bulvarı S.O.S veriyor” diye bir yazı kaleme almıştık. Doğrusu pek kimseden ses çıkmadı!
SANA GELDİM MEVLANA…
18 Aralık 2013 Çarşamba 13:23:37
Aralık ayı gelince, Mevlana’yı hatırlamamak mümkün mü? Söz konusu Mevlana olunca, nereden başlasam diye tereddüt geçirmişimdir her zaman… Her sözü bir derya, her anı bir dünya…
BELEDİYE HEPİMİZİN İSE…
10 Aralık 2013 Salı 18:51:44
Bütün adaylar henüz belli olmadı. Tabii ki partilerin adayları yanında, bağımsız adaylar da çıkabilecek…

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
Hollanda Seçimlerinde Türklerin Partisi DENK 3 Milletvekili Çıkardı
Hollanda`da yapılan seçimlerde, İşçi Partisi`nden ihraç edilen Türklerin kurduğu DENK partisi, 3 milletvekilliği elde ederek seçimin asıl kazananı oldu. Türkleri ihraç edilen parti ise sandıkta büyük hüsran yaşadı.
Yeni Ford Kuga İle Harekete Geç
Yeni Ford Kuga, gelişmiş teknolojik özellikleri, etkileyici sürüş dinamikleri ve küçük hacimli 1.5 lt dizel motora eşlik eden manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ile Türkiye’de satışa sunuluyor.
 -1982 Anayasasına verilen “evet” ile bu günkü “evet” arasında siyah ile beyaz arasındaki fark gibi fark var
-Geçtiğimiz günlerde MÜSİAD Rize şube Başkanlığına seçilen Recep Taylan ilk röportajını gazetemize verdi. Taylan, Rize için ve Rize’nin sorunları için kolektif bir çalışma ile bütün kurumlarla ortaklaşa bir çalışma yapacağını ifade etti.
FOTO GALERİ
İzlenme 3210
İzlenme 7886
İzlenme 5567
İzlenme 6325
VİDEO GALERİ
İzlenme 5158
İzlenme 5406
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.