Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

IŞİD NEDİR? NE DEĞİLDİR?
06 Temmuz 2014 Pazar 11:42:01
Işid adı verilen teşkilat hakkında bilgi vermeme gerek yok sanırım! Işid’in adını bile duyunca, tüylerinizin diken diken olduğunu biliyorum! İnsanı daha da ürküten şey, Işid’in İslam ile birlikte anılmasıdır.
HAVALİMANI İLE İLGİLİ ZORUNLU BİR YAZI!
08 Haziran 2014 Pazar 10:43:01
Geçen günlerde sitelerde “Hamza YENİLMEZ” ismiyle bir yazı kaleme alınmış!
SOMA’YA FARKLI BİR BAKIŞ!
24 Mayıs 2014 Cumartesi 07:31:00
Soma faciasında vefat eden 301 şehidimize Allah’tan rahmet dilerken, yakınlarına güzel sabırlar temenni ediyoruz.
“ÜMİTSİZLİK” SALGINI!
09 Mayıs 2014 Cuma 18:09:45
Öyle bulaşıcıdır ki, beyazı siyah, siyahı beyaz gösterir. İnsanları boğan salgın bir hastalıktır. Asrımızın birçok maddi ve manevi hastalıkları vardır. Dün çok ender görülen hastalıklar, bugün sıradanlaşır oldu…
SAHİL YOLU NE OLACAK!
27 Nisan 2014 Pazar 17:21:56
Rize sahil yolu hakkında yazdığım önceki yazıya, farklı tepkiler aldım!
SAHİL YOLUNDA IŞIK GÖRÜNDÜ (!)
23 Nisan 2014 Çarşamba 01:34:24
Zannetmeyin ki, sahil yolu ışıklandırılacak... Bu ışık başka ışık! Rize ilinin SAHİL GEÇİŞİ hakkında birçok sözler söylendi, yazılar yazıldı. Bence Rize’nin sıkıntılarının çoğunun temelinde “RİZE SAHİL GEÇİŞİ” yatmaktadır!
HAVAALANI İLE İLGİLİ SON YAZIM (!)
18 Mart 2014 Salı 21:57:43
(Bu başlığı atmamın sebebini yazımın sonunda söyleyeceğim…) Bugünlere kadar, Rizemiz ile ilgili çok yazılar yazıldı, çizildi. Belki bazıları neticeye ulaştı, bazıları hiç mesned bulmadı.
Menderes Bulvarına Çare mi Yok!
24 Aralık 2013 Salı 10:21:26
Geçen günlerde “Menderes Bulvarı S.O.S veriyor” diye bir yazı kaleme almıştık. Doğrusu pek kimseden ses çıkmadı!
SANA GELDİM MEVLANA…
18 Aralık 2013 Çarşamba 13:23:37
Aralık ayı gelince, Mevlana’yı hatırlamamak mümkün mü? Söz konusu Mevlana olunca, nereden başlasam diye tereddüt geçirmişimdir her zaman… Her sözü bir derya, her anı bir dünya…
BELEDİYE HEPİMİZİN İSE…
10 Aralık 2013 Salı 18:51:44
Bütün adaylar henüz belli olmadı. Tabii ki partilerin adayları yanında, bağımsız adaylar da çıkabilecek…

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Ekmekte zam tartışması! Üretim 1 hafta içinde durabilir
Fırıncılar 250 gram ekmeğin 1.25 TL`den satılmaya devam etmesi halinde üretimin durabileceği konusunda uyarıyor. Bu fiyatın sürdürülebilir olmadığını anlatan fırıncılar, "Bizim amortisman, çalışan tazminatlar, lojistik gibi masraflar hariç maliyetimiz 1.25 TL. 1 hafta içinde ekmek üretimi durabilir" diyor.
Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!  Kaynak Yeniçağ: Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!
TÜİK`in verilerine göre, tarım arazilerinin kapladığı alan Türkiye’de 1992 yılında toplam 27,6 milyon hektar iken, 2017 yılında 23,4 milyon hektara geriledi. 25 yılda yaklaşık 4 milyon hektar yani yaklaşık Konya ili büyüklüğünde tarım arazisi kaybedildi.
Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi  Kaynak Yeniçağ: Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi
Suudi gazeteci Cemal Kaşıkçı`nın, Suudi Arabistan`ın İstanbul Başkonsolosluğu`na girdikten sonra kaybolmasıyla ilgili oluşturulan ortak çalışma grubunda yer alan Türk ve Suudi yetkililer konsolosluktan ayrıldı.
MHP`li Enginyurt`tan sert sözler: Siyasi bedeli ağır olur
MHP Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt, Tarım Bakanı Pakdemirli`nin fındık ile ilgili açıklama yapmamasına sert tepki gösterdi. Bakan Pakdemirli`nin "TMO`nun bugün mısır alımına başlandığı" açıklamasına MHP`li vekil Enginyurt, "Sayın Tarım Bakanı,TMO ne zaman fındık alımına başlayacak? Fındık üreticisini delirtmeyin. Siyasi bedeli ağır olur." dedi.
FOTO GALERİ
İzlenme 3545
İzlenme 8207
İzlenme 5868
İzlenme 6620
VİDEO GALERİ
İzlenme 5492
İzlenme 5711
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.