Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

ADNAN MENDERES BULVARI S.O.S VERİYOR!
03 Aralık 2013 Salı 16:03:16
Rize’mizin sahilini boydan boya kuşatan, Fener mahallesinden İslampaşa’daki Tıp Fakültesi’ne kadar olan ve Rize’ye “yapışık” geçen iç yol, Menderes Bulvarı’dır. Veya bizim yazımızı ilgilendiren kısmı ise, Belediye binası ile Tıp Fakültesi arasıdır. Bulvarın bu aralığı resmen S.O.S vermektedir. S.O.S.’in ne manaya geldiğine baktım… Tam uygun geldiği için bu başlığı attım! Molla Google’den siz de bakabilirsiniz.
Dershaneler Meselesi (!)
20 Kasım 2013 Çarşamba 19:10:27
Türkiye’de niçin bazı konular en uç noktalarda tartışılır, anlamak mümkün değil! Hemen kılıçlar çekilir, üst perdeden konuşulmaya başlanılır…
BELEDİYE BAŞKANI NASIL OLMALI!
08 Kasım 2013 Cuma 18:45:04
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki, herhangi bir beldenin, ilin, ilçenin belediyesi, o yerin “EV SAHİBİ”dir. Halkın oyunu alıp gelen en etkili kurumdur. Vali olsun, Emniyet Müdürü olsun, Garnizon Komutanı olsun bunlar hep tayinle gelen ve her an gidebilme ihtimali olan kurum müdürleridir. Fakat Belediye Başkanı, oranın temel taşı, tayininin çıkma ihtimali olmayan, tabiri caizse demirbaşıdır.
ALEVİLİK DİN MİDİR MEZHEP Mİ?
26 Eylül 2013 Perşembe 05:51:52
ALEVİLİK’in ne olduğu ve Cami ve Cemevi’nin uyuşup uyuşmadığı gibi sorular bu sıralar çok konuşulur oldu. Niçin uyuşmasın ki Cami ile Cemevi! Yeter ki Allah’a ibadet edilen mabedler olsun! Kilise ve Havra bile mabed olması noktasında Cami ile uyuşur ve pekâlâ yan yana da olabilir. Bunun örnekleri Peygamber Efendimiz zamanında da, İslam tarihinde de pek çoktur.
RİZE HAKKINI ALIYOR!
16 Eylül 2013 Pazartesi 17:47:43
Önce şunu söyleyeyim ki, Rize havalimanı projesi geç kalınmış bir yatırımdır. En az 5 sene önce yapılmalıydı...
HAVAALANI KONUSUNDA FORMALİTELER KALDI!
02 Eylül 2013 Pazartesi 20:41:35
Havaalanı meselesinde Sayın Başbakan’ımızı hem vakit geçirmeden, hem de sağlıklı bilgilendirmek çok önemlidir. Tabii ki Sayın Hasan KARAL, Başbakan’ımıza kapsamlı bir rapor sunacak. Fakat, o raporda öyle bir belge yer alacak ki, işi bitiren de o olacak. O da, Devlet Hava Meydanları’nın kesin yolcularıdır. Bende o belgeyi nazarlarınıza sunmak istiyorum. Zaten Başbakanımız ikna olduktan sonra işin formaliteleri kalıyor ve yapım süreci başlamış oluyor.
HAMDİ TOPÇU VE HASAN KARAL İLE HAVAALANI ÜZERİNE…
13 Ağustos 2013 Salı 11:07:15
Biliyorsunuz Hamdi Topçu THY Yönetim Kurulu Başkanıdır. Aynı zamanda Çayelili ve dostumuzdur. Sayın Milletvekilimiz Hasan Karal konuya giriş yaptı. Biz de böyle bir fırsat yakalamışken devamını getirdik.
Ulaştırma Bakanına Açık Mektup !
15 Temmuz 2013 Pazartesi 11:39:14
Geçen günlerde BİNGÖL havaalanını açtınız, önümüzdeki günlerde de KASTAMONU ve ŞIRNAK havaalanlarını açacaksınız. Ülkemizin kalkınmasına ve gelişmesine katkı sağlayacağı için hayırlı olsun.
Kastamonu Havalimanı Açılıyor ! Peki RİZE...
09 Temmuz 2013 Salı 12:10:10
1 mi büyük, 30 mu? Ne alaka diyeceksiniz! Haklısınız, fakat çok alaka olduğunu şimdi söyleyeceğim.
EVLİLİĞE HÜCUM!
28 Mayıs 2013 Salı 10:06:52
Kıyametin alametlerin biri de, nikâhın ve evliliğin azalması ve bunun neticesi olarak gayr-i meşru hayatın artmasıdır. Dünya ahvalini dikkatlice incelediğimizde, evliliği zorlaştırıcı ve nikâhı azaltıcı gayretlerin öne çıktığını görmekteyiz. Sanki kişi evlenince, hürriyeti kısıtlanıyor gibi bir kanaat oluşturulmaya çalışılıyor. Buna paralel olarak, açık saçıklığın ve müstehcenliğin, adeta bir inanış olarak öne çıkartılması, nikâhsızlığı tetikleyen bir unsur olarak göze çarpmaktadır.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Ekmekte zam tartışması! Üretim 1 hafta içinde durabilir
Fırıncılar 250 gram ekmeğin 1.25 TL`den satılmaya devam etmesi halinde üretimin durabileceği konusunda uyarıyor. Bu fiyatın sürdürülebilir olmadığını anlatan fırıncılar, "Bizim amortisman, çalışan tazminatlar, lojistik gibi masraflar hariç maliyetimiz 1.25 TL. 1 hafta içinde ekmek üretimi durabilir" diyor.
Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!  Kaynak Yeniçağ: Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!
TÜİK`in verilerine göre, tarım arazilerinin kapladığı alan Türkiye’de 1992 yılında toplam 27,6 milyon hektar iken, 2017 yılında 23,4 milyon hektara geriledi. 25 yılda yaklaşık 4 milyon hektar yani yaklaşık Konya ili büyüklüğünde tarım arazisi kaybedildi.
Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi  Kaynak Yeniçağ: Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi
Suudi gazeteci Cemal Kaşıkçı`nın, Suudi Arabistan`ın İstanbul Başkonsolosluğu`na girdikten sonra kaybolmasıyla ilgili oluşturulan ortak çalışma grubunda yer alan Türk ve Suudi yetkililer konsolosluktan ayrıldı.
MHP`li Enginyurt`tan sert sözler: Siyasi bedeli ağır olur
MHP Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt, Tarım Bakanı Pakdemirli`nin fındık ile ilgili açıklama yapmamasına sert tepki gösterdi. Bakan Pakdemirli`nin "TMO`nun bugün mısır alımına başlandığı" açıklamasına MHP`li vekil Enginyurt, "Sayın Tarım Bakanı,TMO ne zaman fındık alımına başlayacak? Fındık üreticisini delirtmeyin. Siyasi bedeli ağır olur." dedi.
FOTO GALERİ
İzlenme 3557
İzlenme 8214
İzlenme 5876
İzlenme 6625
VİDEO GALERİ
İzlenme 5495
İzlenme 5715
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.