Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

ADNAN MENDERES BULVARI S.O.S VERİYOR!
03 Aralık 2013 Salı 16:03:16
Rize’mizin sahilini boydan boya kuşatan, Fener mahallesinden İslampaşa’daki Tıp Fakültesi’ne kadar olan ve Rize’ye “yapışık” geçen iç yol, Menderes Bulvarı’dır. Veya bizim yazımızı ilgilendiren kısmı ise, Belediye binası ile Tıp Fakültesi arasıdır. Bulvarın bu aralığı resmen S.O.S vermektedir. S.O.S.’in ne manaya geldiğine baktım… Tam uygun geldiği için bu başlığı attım! Molla Google’den siz de bakabilirsiniz.
Dershaneler Meselesi (!)
20 Kasım 2013 Çarşamba 19:10:27
Türkiye’de niçin bazı konular en uç noktalarda tartışılır, anlamak mümkün değil! Hemen kılıçlar çekilir, üst perdeden konuşulmaya başlanılır…
BELEDİYE BAŞKANI NASIL OLMALI!
08 Kasım 2013 Cuma 18:45:04
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki, herhangi bir beldenin, ilin, ilçenin belediyesi, o yerin “EV SAHİBİ”dir. Halkın oyunu alıp gelen en etkili kurumdur. Vali olsun, Emniyet Müdürü olsun, Garnizon Komutanı olsun bunlar hep tayinle gelen ve her an gidebilme ihtimali olan kurum müdürleridir. Fakat Belediye Başkanı, oranın temel taşı, tayininin çıkma ihtimali olmayan, tabiri caizse demirbaşıdır.
ALEVİLİK DİN MİDİR MEZHEP Mİ?
26 Eylül 2013 Perşembe 05:51:52
ALEVİLİK’in ne olduğu ve Cami ve Cemevi’nin uyuşup uyuşmadığı gibi sorular bu sıralar çok konuşulur oldu. Niçin uyuşmasın ki Cami ile Cemevi! Yeter ki Allah’a ibadet edilen mabedler olsun! Kilise ve Havra bile mabed olması noktasında Cami ile uyuşur ve pekâlâ yan yana da olabilir. Bunun örnekleri Peygamber Efendimiz zamanında da, İslam tarihinde de pek çoktur.
RİZE HAKKINI ALIYOR!
16 Eylül 2013 Pazartesi 17:47:43
Önce şunu söyleyeyim ki, Rize havalimanı projesi geç kalınmış bir yatırımdır. En az 5 sene önce yapılmalıydı...
HAVAALANI KONUSUNDA FORMALİTELER KALDI!
02 Eylül 2013 Pazartesi 20:41:35
Havaalanı meselesinde Sayın Başbakan’ımızı hem vakit geçirmeden, hem de sağlıklı bilgilendirmek çok önemlidir. Tabii ki Sayın Hasan KARAL, Başbakan’ımıza kapsamlı bir rapor sunacak. Fakat, o raporda öyle bir belge yer alacak ki, işi bitiren de o olacak. O da, Devlet Hava Meydanları’nın kesin yolcularıdır. Bende o belgeyi nazarlarınıza sunmak istiyorum. Zaten Başbakanımız ikna olduktan sonra işin formaliteleri kalıyor ve yapım süreci başlamış oluyor.
HAMDİ TOPÇU VE HASAN KARAL İLE HAVAALANI ÜZERİNE…
13 Ağustos 2013 Salı 11:07:15
Biliyorsunuz Hamdi Topçu THY Yönetim Kurulu Başkanıdır. Aynı zamanda Çayelili ve dostumuzdur. Sayın Milletvekilimiz Hasan Karal konuya giriş yaptı. Biz de böyle bir fırsat yakalamışken devamını getirdik.
Ulaştırma Bakanına Açık Mektup !
15 Temmuz 2013 Pazartesi 11:39:14
Geçen günlerde BİNGÖL havaalanını açtınız, önümüzdeki günlerde de KASTAMONU ve ŞIRNAK havaalanlarını açacaksınız. Ülkemizin kalkınmasına ve gelişmesine katkı sağlayacağı için hayırlı olsun.
Kastamonu Havalimanı Açılıyor ! Peki RİZE...
09 Temmuz 2013 Salı 12:10:10
1 mi büyük, 30 mu? Ne alaka diyeceksiniz! Haklısınız, fakat çok alaka olduğunu şimdi söyleyeceğim.
EVLİLİĞE HÜCUM!
28 Mayıs 2013 Salı 10:06:52
Kıyametin alametlerin biri de, nikâhın ve evliliğin azalması ve bunun neticesi olarak gayr-i meşru hayatın artmasıdır. Dünya ahvalini dikkatlice incelediğimizde, evliliği zorlaştırıcı ve nikâhı azaltıcı gayretlerin öne çıktığını görmekteyiz. Sanki kişi evlenince, hürriyeti kısıtlanıyor gibi bir kanaat oluşturulmaya çalışılıyor. Buna paralel olarak, açık saçıklığın ve müstehcenliğin, adeta bir inanış olarak öne çıkartılması, nikâhsızlığı tetikleyen bir unsur olarak göze çarpmaktadır.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
Hollanda Seçimlerinde Türklerin Partisi DENK 3 Milletvekili Çıkardı
Hollanda`da yapılan seçimlerde, İşçi Partisi`nden ihraç edilen Türklerin kurduğu DENK partisi, 3 milletvekilliği elde ederek seçimin asıl kazananı oldu. Türkleri ihraç edilen parti ise sandıkta büyük hüsran yaşadı.
Yeni Ford Kuga İle Harekete Geç
Yeni Ford Kuga, gelişmiş teknolojik özellikleri, etkileyici sürüş dinamikleri ve küçük hacimli 1.5 lt dizel motora eşlik eden manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ile Türkiye’de satışa sunuluyor.
 -1982 Anayasasına verilen “evet” ile bu günkü “evet” arasında siyah ile beyaz arasındaki fark gibi fark var
-Geçtiğimiz günlerde MÜSİAD Rize şube Başkanlığına seçilen Recep Taylan ilk röportajını gazetemize verdi. Taylan, Rize için ve Rize’nin sorunları için kolektif bir çalışma ile bütün kurumlarla ortaklaşa bir çalışma yapacağını ifade etti.
FOTO GALERİ
İzlenme 3208
İzlenme 7885
İzlenme 5566
İzlenme 6323
VİDEO GALERİ
İzlenme 5155
İzlenme 5405
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.