Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

HAVAALANI İÇİN CEVAP BEKLEYEN SORULAR!
17 Nisan 2013 Çarşamba 09:39:59
Havaalanı konusunda şimdiye kadar birçok rakam verdik, istatistikleri konuşturduk, pek kimselerden ses seda çıkmadı. Şimdi de farklı bir uygulamayla yetkili ve etkili kişilere soru soralım dedik.
1 Milyon Kişiye Hizmet !
04 Mart 2013 Pazartesi 15:52:35
Başlık muhtemelen heyecanlandırmıştır sizi! Bir milyon kişi az bir rakam değil! “Nedir bu hizmet?” diye merak ediyorsunuzdur!
MİSAFİRHANE-İ ASKERİ
25 Şubat 2013 Pazartesi 17:28:14
23-24 Şubat günlerinde Rize İsmail Kahraman Kültür Merkezinde gerçek bir manevi ziyafet vardı. Gelemeyenler, büyük bir kayıp yaşadıklarını neden sonra anlayacaklardır.
DÜNYA VE İNSANIN YOLCULUĞU
21 Şubat 2013 Perşembe 13:28:31
Yolcu olan kimse hasbel kader çok yerlere uğrar. Fakat uğradığı yerlerden daha çok, gideceği yer heyecanlandırır onu… Uğrak yerleri yolcuyu çok meşgul etmemeli. Çünkü geçici olmasının yanında son duraktaki haller ve karşılaşacağı durumlar çok daha önemlidir.
SALARHA TÜNELİNİN ÖNEMİNİ ANLAMAK!
23 Ocak 2013 Çarşamba 11:53:46
Rize’nin merkezi açısından Ovit Tüneli Salarha Tüneli’nden daha önemli değil! Hatta diyebilirim ki, Salarha Tüneli şehir merkezi için Ovit Tünelinden çok daha önem arz etmektedir.
RİZE TRAFİĞİNDEKİ KEŞMEKEŞ!
03 Ocak 2013 Perşembe 21:38:28
Rize’deki trafiğin ne durumda olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Şoför olmamız gerekmiyor, yayaların bile bu keşmekeşi görmemesi mümkün değil!!!
Rize`den her gün 12 uçak kalkar!
08 Aralık 2012 Cumartesi 20:05:47
Evet, Rize’de yapılması muhtemel bir havaalanından her gün 12 uçak iniş kalkış yapacak. Hem de şu anki rakam ve yolcu sayılarına göre… Şayet havaalanı bölgede olursa, bu sayının daha da yukarılara tırmanacağını anlamak zor değildir.
HAYAL OLMAZSA…
31 Temmuz 2012 Salı 10:08:06
Peygamber Efendimiz, dünyada ebedi yaşama arzusunu kötü hasletlerden saymıştır. Dünyada ebedi olarak yaşamayacağımızı, ölümü herzaman hatırlamamız gerektiğini, dünyanın faniliğini hiçbir zaman unutmamamız yönünde bizleri ikaz etmektedir.
BİRİ BANA ANLATSIN!
30 Haziran 2012 Cumartesi 11:32:45
Gerçekten birileri izah etsin bu konuyu…
BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ KALKMALI!
15 Haziran 2012 Cuma 10:41:18
Geçen günlerde yatırım işleri ile uğraşmış olan ve bu işleri bilen bir dostum ile görüşmemizde bir konu dikkatimi çekti. KÖYDES diye bilinen devlet kuruluşunun çalışmalarından bahsetti. Yani köyleri destekleme veya köy yollarını onarma ve düzenleme ile ilgili bu kuruluştan Rize olarak çok istifade ettiklerini söyledi.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
Hollanda Seçimlerinde Türklerin Partisi DENK 3 Milletvekili Çıkardı
Hollanda`da yapılan seçimlerde, İşçi Partisi`nden ihraç edilen Türklerin kurduğu DENK partisi, 3 milletvekilliği elde ederek seçimin asıl kazananı oldu. Türkleri ihraç edilen parti ise sandıkta büyük hüsran yaşadı.
Yeni Ford Kuga İle Harekete Geç
Yeni Ford Kuga, gelişmiş teknolojik özellikleri, etkileyici sürüş dinamikleri ve küçük hacimli 1.5 lt dizel motora eşlik eden manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ile Türkiye’de satışa sunuluyor.
 -1982 Anayasasına verilen “evet” ile bu günkü “evet” arasında siyah ile beyaz arasındaki fark gibi fark var
-Geçtiğimiz günlerde MÜSİAD Rize şube Başkanlığına seçilen Recep Taylan ilk röportajını gazetemize verdi. Taylan, Rize için ve Rize’nin sorunları için kolektif bir çalışma ile bütün kurumlarla ortaklaşa bir çalışma yapacağını ifade etti.
FOTO GALERİ
İzlenme 3215
İzlenme 7888
İzlenme 5571
İzlenme 6326
VİDEO GALERİ
İzlenme 5162
İzlenme 5408
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.