Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

SİYASİ İRADEDEN NİÇİN İSTEMİYORUZ Kİ?
22 Mayıs 2012 Salı 11:54:09
Geçenki yazımızda Rize-Artvin havaalanı ile ilgili görüşlerimizi serdettik. Olur veya olmaz veyahut daha sonra olur, önemli değil. Önemli olan halk olarak bizim eksik gördüğümüz isteklerimizi seslendirmemizdir.
SİYASİ İRADEDEN NİÇİN İSTEMİYORUZ Kİ!
09 Mayıs 2012 Çarşamba 17:11:39
Geçen yazımızda Rize-Artvin havaalanı ile ilgili görüşlerimizi serdettik. Olur veya olmaz veyahut daha sonra olur, önemli değil. Önemli olan halk olarak bizim eksik gördüğümüz isteklerimizi seslendirmemizdir.
"ALLAH” İNANCIMIZI TAZELEYİP GÜNCELLİYOR
29 Ocak 2012 Pazar 16:07:23
Beş vakit namazın her gün 24 saatin içine belli aralıklarla niçin serpiştirildiğini hiç düşündük mü? Beşini birden akşama halletsek olur mu? Acaba niçin olmaz! Düşünmeye değmez mi?
ŞEHRİMİZ ERKENDEN KARARIYOR
27 Aralık 2011 Salı 17:58:05
Saat 6-7`ye geldi mi şehrimiz adeta karanlığa gömülüyor. Rize de yaşayan bir vatandaş olarak gördüğüm ve duyduğum eksiklik ve aksaklıkları dile getirmeyi görev addediyorum. Bu görevi her duyarlı vatandaşın yapması gerektiğini düşünüyorum.
AMME HİZMETİ”Nİ ANLAMAK!
06 Aralık 2011 Salı 11:53:28
Eskiden gelen eskimez bir tabirdir &`;Amme Hizmeti”. Bu tabiri anlamaya, kavramaya ve uygulamaya herkes muhtaç olduğu gibi bölge insanımızın daha çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
RİZE`MİZİN ZAAFI = ESNAFIMIZ
21 Kasım 2011 Pazartesi 15:29:04
Hep söyleniriz, Rize`de yaşayanlar Rize`den alış-veriş yapmıyor diye. Gerçekten de öyle… Mesela Forum AVM` sinden alış-veriş yapanların yüzde kırkı Rize ve civarındaki insanlar. Bu, resmi ağızlardan çıkan orandır, tahmin değil.
SALARHA TÜNELİ`NİN ÖNEMİ!
10 Kasım 2011 Perşembe 13:23:07
İller için bazı yatırımlar vardır ki, olmazsa olmazdır. Salarha tüneli de bunlardan biridir. Rize küçük bir sahada dolanıp duruyor. Genişleyecek yeri pek yok. Adeta büyük bir balığın küçük bir gölde çırpınması gibi bir şey…
BU OPERASYONLARIN İÇİNİ DOLDURMALIYIZ!
03 Kasım 2011 Perşembe 12:31:33
PKK` ya karşı yapılan askeri operasyonlar çok gerekli ve yerinde yapılmış harekâtlardır. Harekâtlara katılan tüm askeri ve sivil görevlilerimize muvaffakiyetler diliyoruz. Şehit düşen askerlerimizin şefaatlerine mazhar olmayı C. Hak hepimize nasip etsin!
CİNSEL İSTİSMAR VE TV DİZİLERİ
25 Ekim 2011 Salı 14:50:01
Suçluyu cezalandırmaktan daha önemli suçu önlemektir. Suç işlendikten sonra mağdurun hakkını gözetmek tabii ki çok değerlidir, fakat ta baştan suça ve suçluya karşı tedbirler almak muhakkak ki, daha değerlidir.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Ekmekte zam tartışması! Üretim 1 hafta içinde durabilir
Fırıncılar 250 gram ekmeğin 1.25 TL`den satılmaya devam etmesi halinde üretimin durabileceği konusunda uyarıyor. Bu fiyatın sürdürülebilir olmadığını anlatan fırıncılar, "Bizim amortisman, çalışan tazminatlar, lojistik gibi masraflar hariç maliyetimiz 1.25 TL. 1 hafta içinde ekmek üretimi durabilir" diyor.
Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!  Kaynak Yeniçağ: Konya büyüklüğünde tarım arazisi yok oldu!
TÜİK`in verilerine göre, tarım arazilerinin kapladığı alan Türkiye’de 1992 yılında toplam 27,6 milyon hektar iken, 2017 yılında 23,4 milyon hektara geriledi. 25 yılda yaklaşık 4 milyon hektar yani yaklaşık Konya ili büyüklüğünde tarım arazisi kaybedildi.
Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi  Kaynak Yeniçağ: Suudi konsolosluğundaki arama çalışması sona erdi
Suudi gazeteci Cemal Kaşıkçı`nın, Suudi Arabistan`ın İstanbul Başkonsolosluğu`na girdikten sonra kaybolmasıyla ilgili oluşturulan ortak çalışma grubunda yer alan Türk ve Suudi yetkililer konsolosluktan ayrıldı.
MHP`li Enginyurt`tan sert sözler: Siyasi bedeli ağır olur
MHP Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt, Tarım Bakanı Pakdemirli`nin fındık ile ilgili açıklama yapmamasına sert tepki gösterdi. Bakan Pakdemirli`nin "TMO`nun bugün mısır alımına başlandığı" açıklamasına MHP`li vekil Enginyurt, "Sayın Tarım Bakanı,TMO ne zaman fındık alımına başlayacak? Fındık üreticisini delirtmeyin. Siyasi bedeli ağır olur." dedi.
FOTO GALERİ
İzlenme 3545
İzlenme 8207
İzlenme 5868
İzlenme 6620
VİDEO GALERİ
İzlenme 5492
İzlenme 5711
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.