Mehmet Emin TOPRAK / TÜM YAZARLAR

SİYASİ İRADEDEN NİÇİN İSTEMİYORUZ Kİ?
22 Mayıs 2012 Salı 11:54:09
Geçenki yazımızda Rize-Artvin havaalanı ile ilgili görüşlerimizi serdettik. Olur veya olmaz veyahut daha sonra olur, önemli değil. Önemli olan halk olarak bizim eksik gördüğümüz isteklerimizi seslendirmemizdir.
SİYASİ İRADEDEN NİÇİN İSTEMİYORUZ Kİ!
09 Mayıs 2012 Çarşamba 17:11:39
Geçen yazımızda Rize-Artvin havaalanı ile ilgili görüşlerimizi serdettik. Olur veya olmaz veyahut daha sonra olur, önemli değil. Önemli olan halk olarak bizim eksik gördüğümüz isteklerimizi seslendirmemizdir.
"ALLAH” İNANCIMIZI TAZELEYİP GÜNCELLİYOR
29 Ocak 2012 Pazar 16:07:23
Beş vakit namazın her gün 24 saatin içine belli aralıklarla niçin serpiştirildiğini hiç düşündük mü? Beşini birden akşama halletsek olur mu? Acaba niçin olmaz! Düşünmeye değmez mi?
ŞEHRİMİZ ERKENDEN KARARIYOR
27 Aralık 2011 Salı 17:58:05
Saat 6-7`ye geldi mi şehrimiz adeta karanlığa gömülüyor. Rize de yaşayan bir vatandaş olarak gördüğüm ve duyduğum eksiklik ve aksaklıkları dile getirmeyi görev addediyorum. Bu görevi her duyarlı vatandaşın yapması gerektiğini düşünüyorum.
AMME HİZMETİ”Nİ ANLAMAK!
06 Aralık 2011 Salı 11:53:28
Eskiden gelen eskimez bir tabirdir &`;Amme Hizmeti”. Bu tabiri anlamaya, kavramaya ve uygulamaya herkes muhtaç olduğu gibi bölge insanımızın daha çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
RİZE`MİZİN ZAAFI = ESNAFIMIZ
21 Kasım 2011 Pazartesi 15:29:04
Hep söyleniriz, Rize`de yaşayanlar Rize`den alış-veriş yapmıyor diye. Gerçekten de öyle… Mesela Forum AVM` sinden alış-veriş yapanların yüzde kırkı Rize ve civarındaki insanlar. Bu, resmi ağızlardan çıkan orandır, tahmin değil.
SALARHA TÜNELİ`NİN ÖNEMİ!
10 Kasım 2011 Perşembe 13:23:07
İller için bazı yatırımlar vardır ki, olmazsa olmazdır. Salarha tüneli de bunlardan biridir. Rize küçük bir sahada dolanıp duruyor. Genişleyecek yeri pek yok. Adeta büyük bir balığın küçük bir gölde çırpınması gibi bir şey…
BU OPERASYONLARIN İÇİNİ DOLDURMALIYIZ!
03 Kasım 2011 Perşembe 12:31:33
PKK` ya karşı yapılan askeri operasyonlar çok gerekli ve yerinde yapılmış harekâtlardır. Harekâtlara katılan tüm askeri ve sivil görevlilerimize muvaffakiyetler diliyoruz. Şehit düşen askerlerimizin şefaatlerine mazhar olmayı C. Hak hepimize nasip etsin!
CİNSEL İSTİSMAR VE TV DİZİLERİ
25 Ekim 2011 Salı 14:50:01
Suçluyu cezalandırmaktan daha önemli suçu önlemektir. Suç işlendikten sonra mağdurun hakkını gözetmek tabii ki çok değerlidir, fakat ta baştan suça ve suçluya karşı tedbirler almak muhakkak ki, daha değerlidir.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
 Istanbul`a Ocaklı Başkan
Ülkü Ocaklarından yetişen Okan Ertorun MHP İstanbul il başkanlığına aday oldu
Hollanda Seçimlerinde Türklerin Partisi DENK 3 Milletvekili Çıkardı
Hollanda`da yapılan seçimlerde, İşçi Partisi`nden ihraç edilen Türklerin kurduğu DENK partisi, 3 milletvekilliği elde ederek seçimin asıl kazananı oldu. Türkleri ihraç edilen parti ise sandıkta büyük hüsran yaşadı.
Yeni Ford Kuga İle Harekete Geç
Yeni Ford Kuga, gelişmiş teknolojik özellikleri, etkileyici sürüş dinamikleri ve küçük hacimli 1.5 lt dizel motora eşlik eden manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ile Türkiye’de satışa sunuluyor.
 -1982 Anayasasına verilen “evet” ile bu günkü “evet” arasında siyah ile beyaz arasındaki fark gibi fark var
-Geçtiğimiz günlerde MÜSİAD Rize şube Başkanlığına seçilen Recep Taylan ilk röportajını gazetemize verdi. Taylan, Rize için ve Rize’nin sorunları için kolektif bir çalışma ile bütün kurumlarla ortaklaşa bir çalışma yapacağını ifade etti.
FOTO GALERİ
İzlenme 3208
İzlenme 7886
İzlenme 5567
İzlenme 6324
VİDEO GALERİ
İzlenme 5155
İzlenme 5405
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.