Nacettin Hatipoğlu / TÜM YAZARLAR
Meydanların Haykırışı…
15 Temmuz 2019 Pazartesi 21:24:49
Merhum Aliya diyordu ya..! Herkes, bulduğu yere oturur. Ben burada oturacağım. "Bilmiyoruz, belki hepimiz çiğnenecek, öleceğiz; Amma, İslam’ı inşallah çiğnetmeyeceğiz"
Ders Çıkarma Zamanı...
26 Haziran 2019 Çarşamba 09:44:27
Yerel seçimlere giderken Sayın Cumhurbaşkanımız Uşak mitinginde “Milletimiz kırgınlığında, öfkesinde haklı mıdır? Elbette haklıdır. Hatadan münezzeh olan sadece ve sadece Rabbimizdir. İnsanın olduğu her yerde hata da olur, eksiklikte olur, yanlış da olur. Önemli olan hasbi niyetle bunları düzeltme, bu iradeyi ortaya koyabilmektir. İnşallah seçimlerden sonra tüm bu konuları masaya yatıracak, kibriyle, saygısızlığıyla, yanlışıyla, kabalığıyla, milletimizi üzen kim varsa hepsini de biz üzeceğiz" demişti.
Nasip Buraya Kadar..!
14 Mart 2019 Perşembe 21:09:38
2004 yılında sadece bir dönem olarak düşündüğümüz, yani 5 yıllığına geldiğimiz süreyi ancak üçüncü dönemin sonunda ve gönül rahatlığı içerisinde nihayete erdiriyorum.
Unutamayız...
26 Şubat 2019 Salı 09:17:00
28 Şubat sürecinde bir cuma günüydü. Çayeli İmam-Hatip Lisesinde okuyan kız öğrenciler başörtüsü gerekçesiyle dersten çıkarılmış ve ilçemizde büyük bir şok yaşanıyordu.
Hizmetin Değişmez Adresi
08 Ocak 2019 Salı 01:22:27
Konumuz malumunuz olduğu üzere yediden yetmişe hatta son yıllarda artan ortalama ömür yaşı ile yediden seksenlere, yediden doksanlara kadar ulaşmış bütün toplum kesimleriyle birlikte adeta kilitlenmiş olduğumuz adı yerel seçimler olan ama genel seçim havasına çoktan bürünmüş 31 Mart seçimleridir.
Rize’den çıktım yola, Selam verdim sağa sola
14 Haziran 2018 Perşembe 09:51:20
Madem Cumhurbaşkanı adaylarımızdan bazıları bir şekilde Rize bağlantılarıyla da ortada, gelin bu durumu birazda birlikte değerlendirelim..!
Darlanma, Geri Vites Yok.
07 Haziran 2016 Salı 14:29:43
Cumhuriyet tarihimizin en hızlı kurulan hükümeti olarak tarihe geçen Yıldırım hükümeti; En önemli gündemini yeni bir anayasa yapmak ve eski Türkiye`nin son kamburundan kurtulmak olarak belirlemiş durumda.
Yerel Gündem…
05 Ocak 2016 Salı 01:03:27
Uzun yıllar tek parti iktidarının ardından yapılan 7 Haziran seçimleri ortaya koalisyonlu bir tablo çıkarmış. Muhalefet partilerimiz için fırsat olmasına rağmen iktidar sorumluluğu alamamaları nedeniyle, beş ay sonra tekrar edilen seçimlerde istikrarın devamına karar verilmişti.
GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Artık 30’ların altına inmiş bir AK Parti var
Bir dönem AK Parti İstanbul İl Başkanlığı görevinde bulunan isim, anketlere göre AK Parti`nin oylarının yüzde 30’ların altına indiğini iddia etti.
“Asgari ücretle 1 ay geçinebilecek misiniz?”
Türk-İş Konfederasyonu Genel Başkanlığı’na seçilen Ergün Atalay, 2020 yılı asgari ücret görüşmeleri ile ilgili işveren ve hükümet tarafına dikkat çeken bir çağrıda bulundu.
Ak Partili olmak her kiri örter mi?
Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Bülent Kaya, düzenlediği basın toplantısında gündemi değerlendirdi.
Doğu Türkistan`a destek eylemi: Çin deyince akla soykırımlar geliyor
Memur-Sen Genel Başkan Ali Yalçın, "Çin deyince akla ucuz ve kalitesiz mallar gelmiyor sadece, yürek yakan acılar, işkenceler, asimilasyonlar ve kültürel soykırımlar geliyor" dedi.
FOTO GALERİ
İzlenme 3896
İzlenme 8521
İzlenme 6160
İzlenme 6926
VİDEO GALERİ
İzlenme 6312
İzlenme 6524
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.