Selim DENİZALP / TÜM YAZARLAR

Başkan, Baraj Kapaklarını Aç!
07 Kasım 2018 Çarşamba 19:09:44
Süper ligin 3’de biri sona erdi. Bir yıl aradan sonra ders! Alarak yeniden süper lige dönen yeşil – mavili takım kulüp tarihinin rekorunu kırarak bu sürede “dip” yaptı.
Başka sözüm yok hakim bey, karar sizin!....
06 Kasım 2018 Salı 14:25:47
Bu ligde bazı maçlar vardır, ağzınla değil kuş uzay mekiği tutsan nafile.. Rizespor’un 35 bin kişi önünde oynadığı Beşiktaş maçı da bunlardan biriydi
1 “ Avuç” Puan!..
08 Ekim 2018 Pazartesi 11:01:43
Bir tarafta geçen hafta kendi evinde ligin ilk galibiyetini güçlü Fenerbahçe karşısında averajını düzelterek alan Rizespor, diğer tarafta ligde haftalardır puan ve gol atamayan Kayserispor…
“Kararsız” Kasım!..
27 Eylül 2018 Perşembe 10:21:33
Geçtiğimiz sezon kadro kalitesi altında, maddi bolluk ve arkadan iteklenme ile birlikte yaşanan şampiyonluk sonrası Çaykur Rizespor bir yıl aradan sonra yeniden yükseldiği süper ligde maalesef her geçen hafta erimeye devam ediyor.
Rizespor Malatya’da Ne Yapar?
22 Eylül 2018 Cumartesi 13:26:45
Bu satırlardan bazı maçlarda Rizespor’un rakibi hakkında maç önü analizler yaptım. Ligin ilk deplasman maçı olan Akhisar Belediye karşısında, Rizespor’un maçın mutlak favorisi olduğunu belirterek, teknik, taktik olarak rakibi masaya yatırmıştım. Maç öncesi yaptığım analizlerin hepsi tuttu ama maç sonu kaleci Gökhan’ın yapacağı o hatayı tutturamamıştım.
Başkan Bi Karar Verda!
20 Eylül 2018 Perşembe 15:35:05
İbrahim Üzülmez yönetiminde süper ligin ilk 4 haftasında tabelada bir türlü istediğini alamayan Rizespor, milli arada bir kez daha kendi evladı Karaca’ya nöbet yazarak Bursaspor maçına çıktı.
Üzülmez’e “ Yüzgörümlüğü” Şart!
25 Ağustos 2018 Cumartesi 21:51:01
Ligin ilk iki haftasında temposu yüksek maçlar ortaya koyan ancak bu üstünlüğünü tabelaya yansıtamayan yeşil – mavili takım dün komşusu Erzurumspor karşısında maçın büyük bir bölümünde yürüyecek hali yok görüntüsü verdi bizlere..
Üzülmez` in Hediyesi
16 Ağustos 2018 Perşembe 11:25:56
Böyle yenilgi olmaz. İki farklı öne geçtiğin maçta rakibine son 20 dakika içinde teslim oluyorsan bu yenilginin bahanesi olmaz.
"Rizelinin alın yazısı"
07 Nisan 2017 Cuma 21:12:54
Futbolda haklılar değil, sahada güçlüler kazanır. Her maç sonrası “takım iyiydi, olmadı”, “onu atsaydık, maç çok farklı bir yere giderdi”, “defansta şu hatayı yapmasak, maçın seyri değişirdi”, “hücumda çok pozisyona girdik ama bir türlü kaleciyi geçemedik” sözleri 80’li yılların Türk futbolunda kaldı. Gerçek olan şu ki, Osmanlı’dan bu yana gelen atasözümüz “atı alan Üsküdar’ı çoktan geçti..!” Maç sonu konuşmak bekara karı boşamak gibi kolay.
Sel gider kumu kalır!
03 Nisan 2017 Pazartesi 16:28:45
Bu sezon başkan Kalkavan ve teknik direktör Hikmet Karaman nezaretinde yeni bir maceraya atılan Çaykur Rizespor maalesef ligin bitimine aylar kalmasına rağmen acı gerçekle yüzleşti ve maceranın sonuna geldi.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
İlçe Yeri Değişecek Olan Yusufeli’nin Nüfusu Azaldı
Kısa adı TÜİK olan, Türkiye İstatistik Kurumu’nun 2018 yılı adrese dayalı kayıt sistemi raporlarına göre Yusufeli ilçe merkezi nüfusu 7.233 kişi oldu. Gelecek yıllar içinde su altında kalacak olan ve yapımı devam eden yeni ilçe yerine taşınacak olan Yusufeli’nin nüfusu 2017 nüfus sayısı sonrası açıklanan nüfus olarak 502 kişi olarak azalmış oldu.
Ardeşen GSK, Son Saniyede Kazandı
Ardeşen, Kastamonu Maçı Öncesi Kazanarak Büyük Derbi Öncesi Moral Buldu.
İflas eden şirket sayısı 16 bin 200’e yükselecek  Kaynak Yeniçağ: İflas eden şirket sayısı 16 bin 200’e yükselecek
Alacak sigortası şirketi Euler Hermes’in Küresel İflas Raporu’na göre Türkiye’de iflaslar 2019’da yüzde 5 artacak. 2018’de 15 bin 400 olan iflas eden şirket sayısı 2019’da 16 bin 200’e yükselecek.
Mansur Yavaş: `Ülkücüler olarak Ankara için iş birliği yapıyoruz`  Kaynak Yeniçağ: Mansur Yavaş: `Ülkücüler olarak Ankara için iş birliği yapıyoruz`
CHP`nin Ankara adayı Mansur Yavaş, adaylığının kesinleşmesinin ardından yerel seçimlere ve gündeme dair açıklamalarda bulundu. Yavaş, "Biz MHP’de şu anda siyaset yapmayan ülkücüler olarak bir iş birliği yapıyoruz Ankara için" ifadelerini kullandı.
FOTO GALERİ
İzlenme 3655
İzlenme 8322
İzlenme 5966
İzlenme 6729
VİDEO GALERİ
İzlenme 5621
İzlenme 5860
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.