Selim DENİZALP / TÜM YAZARLAR

1 “ Avuç” Puan!..
08 Ekim 2018 Pazartesi 11:01:43
Bir tarafta geçen hafta kendi evinde ligin ilk galibiyetini güçlü Fenerbahçe karşısında averajını düzelterek alan Rizespor, diğer tarafta ligde haftalardır puan ve gol atamayan Kayserispor…
“Kararsız” Kasım!..
27 Eylül 2018 Perşembe 10:21:33
Geçtiğimiz sezon kadro kalitesi altında, maddi bolluk ve arkadan iteklenme ile birlikte yaşanan şampiyonluk sonrası Çaykur Rizespor bir yıl aradan sonra yeniden yükseldiği süper ligde maalesef her geçen hafta erimeye devam ediyor.
Rizespor Malatya’da Ne Yapar?
22 Eylül 2018 Cumartesi 13:26:45
Bu satırlardan bazı maçlarda Rizespor’un rakibi hakkında maç önü analizler yaptım. Ligin ilk deplasman maçı olan Akhisar Belediye karşısında, Rizespor’un maçın mutlak favorisi olduğunu belirterek, teknik, taktik olarak rakibi masaya yatırmıştım. Maç öncesi yaptığım analizlerin hepsi tuttu ama maç sonu kaleci Gökhan’ın yapacağı o hatayı tutturamamıştım.
Başkan Bi Karar Verda!
20 Eylül 2018 Perşembe 15:35:05
İbrahim Üzülmez yönetiminde süper ligin ilk 4 haftasında tabelada bir türlü istediğini alamayan Rizespor, milli arada bir kez daha kendi evladı Karaca’ya nöbet yazarak Bursaspor maçına çıktı.
Üzülmez’e “ Yüzgörümlüğü” Şart!
25 Ağustos 2018 Cumartesi 21:51:01
Ligin ilk iki haftasında temposu yüksek maçlar ortaya koyan ancak bu üstünlüğünü tabelaya yansıtamayan yeşil – mavili takım dün komşusu Erzurumspor karşısında maçın büyük bir bölümünde yürüyecek hali yok görüntüsü verdi bizlere..
Üzülmez` in Hediyesi
16 Ağustos 2018 Perşembe 11:25:56
Böyle yenilgi olmaz. İki farklı öne geçtiğin maçta rakibine son 20 dakika içinde teslim oluyorsan bu yenilginin bahanesi olmaz.
"Rizelinin alın yazısı"
07 Nisan 2017 Cuma 21:12:54
Futbolda haklılar değil, sahada güçlüler kazanır. Her maç sonrası “takım iyiydi, olmadı”, “onu atsaydık, maç çok farklı bir yere giderdi”, “defansta şu hatayı yapmasak, maçın seyri değişirdi”, “hücumda çok pozisyona girdik ama bir türlü kaleciyi geçemedik” sözleri 80’li yılların Türk futbolunda kaldı. Gerçek olan şu ki, Osmanlı’dan bu yana gelen atasözümüz “atı alan Üsküdar’ı çoktan geçti..!” Maç sonu konuşmak bekara karı boşamak gibi kolay.
Sel gider kumu kalır!
03 Nisan 2017 Pazartesi 16:28:45
Bu sezon başkan Kalkavan ve teknik direktör Hikmet Karaman nezaretinde yeni bir maceraya atılan Çaykur Rizespor maalesef ligin bitimine aylar kalmasına rağmen acı gerçekle yüzleşti ve maceranın sonuna geldi.
Kavurma Tadında Bir Galibiyet!
27 Eylül 2015 Pazar 09:58:13
Kurban Bayramı arifesinde Ç.Rizespor evinde Antalyaspor’u silindir gibi geçerek taraftarına uzun bir aradan sonra erkenden “kavurma” tadında bir galibiyet sundu.
Bu maç ölçü değil, ama!...
13 Ağustos 2015 Perşembe 11:40:43
Süper ligde son iki sezon sancı çekerek tamamlayan Ç.Rizespor, bu sezon yaptığı transferlerle sezon sonu kendine yakışan bir noktada ligi tamamlamak istiyor.

GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Yeni yasama yılına İYİ Parti damgası  Kaynak Yeniçağ: Yeni yasama yılına İYİ Parti damgası
TBMM çalışmalarında İYİ Parti Grubu dikkat çeken performans sergiliyor
Avrupa’da büyük buluşma
Almanya’nın Leverkusen kentindeki Ostermann Arena’da gerçekleştirilen “Saadet 5. Avrupa Buluşması”na katılan Karamollaoğlu, Avrupa’daki Milli Görüşçülere seslendi.
İşsizlik rakamları açıklandı
Türkiye genelinde 15 ve daha yukarı yaştakilerde işsiz sayısı 88 bin kişi artarak 3 milyon 531 bin kişi oldu. İşsizlik oranı 0,1 puanlık artış ile %10,8`e yükseldi.
Saadet Partisi`nden Papaz Brunson tepkisi: Yine mi kandırıldınız?
Papaz Andrew Brunson`un serbest bırakılmasını değerlendiren Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Birol Aydın, "Yine mi kandırıldınız? Yine mi kandırılıyorsunuz? Yine mi kandırıyorsunuz?" ded
FOTO GALERİ
İzlenme 3545
İzlenme 8207
İzlenme 5867
İzlenme 6620
VİDEO GALERİ
İzlenme 5492
İzlenme 5711
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.