Karakter boyutu :
Metni küçült
Metni büyüt
BİRAZDA ŞİİR’E DOKUNMAK LAZIM
09 Şubat 2016 Salı 14:46:07


 

 

Yaşadığımız bu asırda, hakiki sevginin, aşkın, muhabbettin, çoğunluk olarak yozlaştığı, cümlelerde kaldığı, yalın ve yapmacığın haki olduğu, yalanlarla süslendiği ve maddileştiği gerçeğini göz önünde tutarak, gerçek aşkın, gerçek sevginin ve muhabbetin ne olduğu asırlar önce dizeler döken, belki de asırlardır insanoğlunu dilinden düşürmediği, TASSAVUF ŞİİRİMİZİN EN ÖNEMLİ İSMİYUNUS EMRE’nin en çok ezberlenen, en çok okunan şiirini sizlerle paylaşıyorum.

BANA SENİ GEREK SENİ

Aşkın aldı benden beni,

Bana seni gerek seni.

Ben yanarım dün-ü günü,

Bana seni gerek seni

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ne varlığa sevinirim,

Ne yokluğa yerinirim,

Aşkın ile avunurum,

Bana seni gerek seni

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aşkın âşıkları öldürür,

Aşk denizine daldırır,

Tecelli ile doldurur,

Bana seni gerek seni

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aşkın şarabından içem,

Mecnun olup dağa düşem,

Sensin dün-ü gün endişem,

Bana seni gerek seni.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sofilere sohbet gerek,

Ahilere ahret gerek,

Mecnunlara Leyla gerek,

Bana seni gerek seni.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Eğer beni öldüreler,

Külüm göğe savuralar,

Toprağım anda çağıra,

Bana seni gerek seni.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Yunus ‘durur benim adım,

Gün geçtikçe artar odum,

İki cihanda maksudum,

Bana seni gerek seni.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bu Yazi 1086 kez okundu
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Toplam (0) adet yorum eklenmiştir.
» KONYA MEVLANA’DA SELAM VAKTİ 17 Aralık 2018 Pazartesi 15:12:26
» BİR ERZURUMLUNUN, SEVGİ VE NEŞE DOLU MEKTUBU 11 Aralık 2018 Salı 11:52:55
» Ak Parti Rize Belediye Başkan Adayı Metin’in Basınla Buluşması 10 Aralık 2018 Pazartesi 09:57:04
» TÜRKİYE’DE ÇAY TARIMININ BAŞLANGICI 05 Aralık 2018 Çarşamba 21:53:14
» KARADENİZ BÖLGESİNDE ULAŞTIRMA, DENİZCİLİK VE HABERLEŞME 26 Kasım 2018 Pazartesi 16:05:34
» MERHUM SEYYİD ABDÜLHAKİM-İ ARVASİ 21 Kasım 2018 Çarşamba 13:30:39
» AHISKA TÜRKLERİNE YARDIMCI OLMALIYIZ 14 Kasım 2018 Çarşamba 14:06:06
» BİRİNCİ DÜNYA SAVAŞI 08 Kasım 2018 Perşembe 18:25:29
» RİZE BELEDİYESİ SAHİL OTOPARK PROJESİ RİZE TRAFİĞİ KISMEN RAHATLATTI 01 Kasım 2018 Perşembe 17:20:54
» BAĞIMLI OLMUŞ BİR KİŞİ 31 Ekim 2018 Çarşamba 13:18:10
» HAYATIMIZI TEHDİT EDEN KİMYASALLAR 30 Ekim 2018 Salı 13:20:10
» Rize Belediyesi Doğu Parkı Herkesçe Çok Beğenildi 22 Ekim 2018 Pazartesi 18:33:35
» Sigara Hakkında Yanlış Bilinenler 18 Ekim 2018 Perşembe 21:29:43
» RİZE MÜSİAD’IN YEREL SEÇİMLER ÖNCESİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ 14 Ekim 2018 Pazar 21:54:54
» Ölüme Hazır Olmak 04 Ekim 2018 Perşembe 21:54:32
» Ana Babaya Hizmetle Nasiplenmek 25 Eylül 2018 Salı 22:33:31
» YAVUZ SULTAN SELİM HAN 19 Eylül 2018 Çarşamba 22:11:55
» AŞURE GÜNÜ VE GECESİ BAŞLIYOR 18 Eylül 2018 Salı 12:39:36
» İLİM VE BİLİM İNSANI YÜKSELTİR 13 Eylül 2018 Perşembe 14:58:21
» HİCRİ YENİ YIL 1440 11 Eylül 2018 Salı 08:39:43
» ÇAY MI? KAHVE Mİ? 09 Eylül 2018 Pazar 18:26:28
» İLK YERLİ HELİKOPTERİMİZ YAKINDA UÇACAK 05 Eylül 2018 Çarşamba 22:23:37
» 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN 30 Ağustos 2018 Perşembe 08:37:35
» DİNİMİZDE AKİKA NEDİR? 16 Ağustos 2018 Perşembe 11:24:23
» KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN TARAFIMA GELEN YAZI 07 Ağustos 2018 Salı 12:09:52
» SN.YUSUF ZİYA ALİM ÇAYKUR’DA İYİ BİR BAŞLANGIÇ YAPTI 31 Temmuz 2018 Salı 23:40:24
» BAYRAMOĞLU KIRIK TÜNELİ DEVAMI PROJE DEĞİŞİKLİĞİ İÇİN KILIKIRK YARIYOR 22 Temmuz 2018 Pazar 09:44:43
» KUZEY KORE DÜNYA’YA KAPALI ÜLKE İMAJINI YIKIYORMU? 12 Temmuz 2018 Perşembe 09:12:27
» EVLİLERİN EŞİYLE İYİ GEÇİNMESİ HUZURUN KAYNAĞI 10 Temmuz 2018 Salı 15:22:42
» BİR BARDAK ÇAY NEREDEYSE MUTLULUK ORADADIR 26 Haziran 2018 Salı 13:12:47
GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
İYİ Parti Mansur Yavaşı Aday Gösterecek
Kulislerde, Mart 2019`da yapılacak yerel seçimler için CHP ve İYİ Parti`nin Mansur Yavaş isminde anlaştığı iddia edildi. Buna göre Yavaş, Ankara`da İYİ Parti`den aday olacak.
`Emekli maaşı 1000 TL`nin altında olanlar zam alamayacak`
Milyonlarca emekli, maaş zammı beklerken maaşı 1000 TL`nin altında olanların zam alamayacağı iddia edildi.
Sunay Akın CHP’nin adayı mı olacak? Açıklama geldi
CHP`nin Kadıköy belediye başkan adayı olacağı iddia edilen Sunay Akın konuya ilişkin bir açıklamada bulundu.
Talha Uğurluer, FETÖ`den gözaltına alındı!
Tarihçi-yazar Talha Uğurluer, FETÖ`nün medya yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınarak adliyeye sevk edildi.
FOTO GALERİ
İzlenme 3597
İzlenme 8253
İzlenme 5916
İzlenme 6664
VİDEO GALERİ
İzlenme 5546
İzlenme 5782
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.