Karakter boyutu :
Metni küçült
Metni büyüt
Ermeni Meselesi Ve İngilizlerin Türkiye’de Sansürlediği Mektup!
10 Nisan 2019 Çarşamba 22:56:36
Londra’da çıkan News Chronicle Gazetesi’nin, (1992) yılında Kafkasya’ya giden, dış haberler muhabiri, özetle şunları yazdı;


    


"Türkler, Ermenileri kesmiş diye dünyayı birbirine kattık. Öyle bir vaveyla kopardık ki, eşine az rastlanır! Bir insanın, durup dururken hemcinsini böyle vahşi yamyamlar gibi doğramasını zihinlerimiz bir türlü almıyor; vicdanlarımız isyan ediyordu. 
Türk barbarlığı!
Türkler, Ermenileri nasıl kesiyor? 
Türkler medeniyet için bir lekedir!
Hunların Yeni Vahşetleri!
Türklerin Tüyler Ürpertici Barbarlıklarına dair yeni tafsilât" .vb.
Benim Kafkasya’da gördüklerim bunun tamamen aksidir. Meğer bizi ne yaman aldatmışlar! Seyahatim esnasında şosenin iki tarafında öldürülüp hendeklere atılmış binlerce Türk cesedine rastladım. Sanır mısınız ki, hayatta kalanları ölenlerden daha iyidir?"
Açlık, sefalet, perişanlık, hastalık bunları kemirip bitiriyor. Manzara cidden yürekler acısıdır. Bu manzarayı görüp medeniyiz diye böbürlenmekten vazgeçelim. Fakat bilirim ki, Hıristiyanlık taassubu, bizi bu zavallılara yardımdan men eder. Şu hâlde, Ey İslâm Dünyası! Sana hitap ediyorum:
Dünyanın bu köşesinde kılıçtan kurtulmuş, fakat açlık, hastalık ve sefaletin pençesinde inleyen binlerce din kardeşin var ki, senin yardımına muhtaçtır. Bunlara şefkat göster, bunlara yiyecek ve ilâç gönder, bunları kurtar. Kaynak: Haberpolitik.net manşet haber/köşe yazısı)             

 

Bu Yazi 54 kez okundu
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Toplam (0) adet yorum eklenmiştir.
» İngiliz Siyasetinin Tehlikesi 10 Haziran 2019 Pazartesi 21:10:05
» Bayram Günlerimiz Başlıyor 31 Mayıs 2019 Cuma 23:01:03
» İstanbul’un Fethi (29 Mayıs 1453) 28 Mayıs 2019 Salı 00:41:40
» FİTRE VERMEK 23 Mayıs 2019 Perşembe 14:59:24
» 2019 Yılı Çay Tarımı Başladı 15 Mayıs 2019 Çarşamba 00:08:26
» ORUÇTA SAHUR YEMEĞİ 07 Mayıs 2019 Salı 10:09:58
» Ehli Sünnetin Kurucusu İmamı Azam Ebu Hanife 25 Nisan 2019 Perşembe 00:21:58
» 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın Vefatı 16 Nisan 2019 Salı 02:05:50
» SU STRESİ VE SU İSRAFI 04 Nisan 2019 Perşembe 00:17:13
» GEÇMİŞTE KENEVİRİN ANAVATANI RİZE’YDİ 27 Mart 2019 Çarşamba 14:57:00
» Türkiye’nin Enerjisine Enerji Katacak Olan Akkuyu Nükleer Santrali 25 Mart 2019 Pazartesi 19:40:43
» İLK MECLİS-İ MEBUSANIN AÇILIŞI 20 Mart 2019 Çarşamba 10:56:32
» ALKOL TÜKETMENİN ZARARLARI 14 Mart 2019 Perşembe 14:53:22
» YAŞLILIĞIN GETİRDİKLERİ 11 Mart 2019 Pazartesi 18:00:29
» ÜÇ AYLARIN BAŞLANGICI 04 Mart 2019 Pazartesi 13:17:01
» Rize’nin Bağımsızlığına Kavuştuğu 2 Mart 1918 Kutlu Olsun 01 Mart 2019 Cuma 19:21:07
» JANDARMA GÖREVDE GENÇLERİMİZ GÜVENDE 26 Şubat 2019 Salı 09:18:37
» EĞİTİMDE BAŞARISI BAKANLIK TARAFINDAN ONAYLANDI 25 Şubat 2019 Pazartesi 15:59:56
» ÇAY İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİM UYGULANABİLİRLİĞİ 22 Şubat 2019 Cuma 16:06:33
» DEVESA PROJELER ARD ARDA HİZMETE AÇILIYOR 18 Şubat 2019 Pazartesi 11:12:21
» VEFAT YILDÖNÜMÜN’DE ŞEYH ŞÂMİL’İ HATIRLAMAK 13 Şubat 2019 Çarşamba 20:31:17
» TÜRKİYE’DE ÇAYIN PAZARLANMASI 11 Şubat 2019 Pazartesi 12:09:38
» BAKÜ-TİFLİS-KARS-ERZURUM DEMİRYOLUNU KARADENİZ İLLERİNE BAĞLAYALIM 06 Şubat 2019 Çarşamba 12:44:24
» Kibirli Davranışlar İnsana Yakışmaz 06 Şubat 2019 Çarşamba 10:38:29
» RİZE VALİSİ SN. KEMAL ÇEBER’E MAŞALLAH 31 Ocak 2019 Perşembe 11:59:44
» TEKNOLOJİ YOKTU AMA İNSANLIK VE DUYARLILIK ÇOKTU 30 Ocak 2019 Çarşamba 12:38:04
» DEVLET-İ ALİYYE OSMANLI İMPARATORLUĞU ÜZERİNE 25 Ocak 2019 Cuma 09:34:51
» LÜTFEN OKUYUN, “RAHMET OKUTUN”! 22 Ocak 2019 Salı 21:38:43
» BASIN DOSTU ÇAYELİ BAKIR 15 Ocak 2019 Salı 15:26:43
» MUTLULUĞUN FORMÜLÜ 09 Ocak 2019 Çarşamba 16:06:29
GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
A Milli Takım tarih yazdı! Dünya şampiyonunu devirdik...
Dünya şampiyonunu Konya` da çimlere gömdük
Akşener: `Sayın Erdoğan bu defa amenna diyecek mi?`  Kaynak Yeniçağ: Akşener: `Sayın Erdoğan bu defa amenna diyecek mi?`
Genel merkezde partililerle bayramlara İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Ekrem İmamoğlu`nun 23 Haziran`da da kazanacağını ifade ederek, "Sayın Erdoğan bu defa `amenna` diyecek mi?" diye sordu.
Tiananmen Meydanı katliamı üzerinden 30 yıl geçti  Kaynak Yeniçağ: Tiananmen Meydanı katliamı üzerinden 30 yıl geçti
Doğu Türkistan’da Uygur Türklerine zulmeden Çin yönetimi kendi halkını da baskı altında tutmaktan çekinmiyor. Pekin yönetiminin 30 yıl önce Tiananmen Meydanı’nda toplanan göstericileri öldürmesi bunun en büyük örneği oldu.
İmamoğlu: Onların yürüdüğü akılsız yola girmeyeceğim
Seçilmiş İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, Trabzon’daki görkemli mitingin ardından Giresun’a doğru yola çıktı.
FOTO GALERİ
İzlenme 3754
İzlenme 8407
İzlenme 6034
İzlenme 6802
VİDEO GALERİ
İzlenme 5924
İzlenme 6136
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.