Karakter boyutu :
Metni küçült
Metni büyüt
Ermeni Meselesi Ve İngilizlerin Türkiye’de Sansürlediği Mektup!
10 Nisan 2019 Çarşamba 22:56:36
Londra’da çıkan News Chronicle Gazetesi’nin, (1992) yılında Kafkasya’ya giden, dış haberler muhabiri, özetle şunları yazdı;


    


"Türkler, Ermenileri kesmiş diye dünyayı birbirine kattık. Öyle bir vaveyla kopardık ki, eşine az rastlanır! Bir insanın, durup dururken hemcinsini böyle vahşi yamyamlar gibi doğramasını zihinlerimiz bir türlü almıyor; vicdanlarımız isyan ediyordu. 
Türk barbarlığı!
Türkler, Ermenileri nasıl kesiyor? 
Türkler medeniyet için bir lekedir!
Hunların Yeni Vahşetleri!
Türklerin Tüyler Ürpertici Barbarlıklarına dair yeni tafsilât" .vb.
Benim Kafkasya’da gördüklerim bunun tamamen aksidir. Meğer bizi ne yaman aldatmışlar! Seyahatim esnasında şosenin iki tarafında öldürülüp hendeklere atılmış binlerce Türk cesedine rastladım. Sanır mısınız ki, hayatta kalanları ölenlerden daha iyidir?"
Açlık, sefalet, perişanlık, hastalık bunları kemirip bitiriyor. Manzara cidden yürekler acısıdır. Bu manzarayı görüp medeniyiz diye böbürlenmekten vazgeçelim. Fakat bilirim ki, Hıristiyanlık taassubu, bizi bu zavallılara yardımdan men eder. Şu hâlde, Ey İslâm Dünyası! Sana hitap ediyorum:
Dünyanın bu köşesinde kılıçtan kurtulmuş, fakat açlık, hastalık ve sefaletin pençesinde inleyen binlerce din kardeşin var ki, senin yardımına muhtaçtır. Bunlara şefkat göster, bunlara yiyecek ve ilâç gönder, bunları kurtar. Kaynak: Haberpolitik.net manşet haber/köşe yazısı)             

 

Bu Yazi 23 kez okundu
  UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Toplam (0) adet yorum eklenmiştir.
» 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın Vefatı 16 Nisan 2019 Salı 02:05:50
» SU STRESİ VE SU İSRAFI 04 Nisan 2019 Perşembe 00:17:13
» GEÇMİŞTE KENEVİRİN ANAVATANI RİZE’YDİ 27 Mart 2019 Çarşamba 14:57:00
» Türkiye’nin Enerjisine Enerji Katacak Olan Akkuyu Nükleer Santrali 25 Mart 2019 Pazartesi 19:40:43
» İLK MECLİS-İ MEBUSANIN AÇILIŞI 20 Mart 2019 Çarşamba 10:56:32
» ALKOL TÜKETMENİN ZARARLARI 14 Mart 2019 Perşembe 14:53:22
» YAŞLILIĞIN GETİRDİKLERİ 11 Mart 2019 Pazartesi 18:00:29
» ÜÇ AYLARIN BAŞLANGICI 04 Mart 2019 Pazartesi 13:17:01
» Rize’nin Bağımsızlığına Kavuştuğu 2 Mart 1918 Kutlu Olsun 01 Mart 2019 Cuma 19:21:07
» JANDARMA GÖREVDE GENÇLERİMİZ GÜVENDE 26 Şubat 2019 Salı 09:18:37
» EĞİTİMDE BAŞARISI BAKANLIK TARAFINDAN ONAYLANDI 25 Şubat 2019 Pazartesi 15:59:56
» ÇAY İŞLETMELERİNDE TOPLAM KALİTE YÖNETİM UYGULANABİLİRLİĞİ 22 Şubat 2019 Cuma 16:06:33
» DEVESA PROJELER ARD ARDA HİZMETE AÇILIYOR 18 Şubat 2019 Pazartesi 11:12:21
» VEFAT YILDÖNÜMÜN’DE ŞEYH ŞÂMİL’İ HATIRLAMAK 13 Şubat 2019 Çarşamba 20:31:17
» TÜRKİYE’DE ÇAYIN PAZARLANMASI 11 Şubat 2019 Pazartesi 12:09:38
» BAKÜ-TİFLİS-KARS-ERZURUM DEMİRYOLUNU KARADENİZ İLLERİNE BAĞLAYALIM 06 Şubat 2019 Çarşamba 12:44:24
» Kibirli Davranışlar İnsana Yakışmaz 06 Şubat 2019 Çarşamba 10:38:29
» RİZE VALİSİ SN. KEMAL ÇEBER’E MAŞALLAH 31 Ocak 2019 Perşembe 11:59:44
» TEKNOLOJİ YOKTU AMA İNSANLIK VE DUYARLILIK ÇOKTU 30 Ocak 2019 Çarşamba 12:38:04
» DEVLET-İ ALİYYE OSMANLI İMPARATORLUĞU ÜZERİNE 25 Ocak 2019 Cuma 09:34:51
» LÜTFEN OKUYUN, “RAHMET OKUTUN”! 22 Ocak 2019 Salı 21:38:43
» BASIN DOSTU ÇAYELİ BAKIR 15 Ocak 2019 Salı 15:26:43
» MUTLULUĞUN FORMÜLÜ 09 Ocak 2019 Çarşamba 16:06:29
» HEPİMİZİN HAYATINI KOLAYLAŞTIRAN PRATİK BİLGİLER 02 Ocak 2019 Çarşamba 14:38:58
» BİLİMSEL AÇIDAN, MARS, JÜPİTER, VENÜS 27 Aralık 2018 Perşembe 13:38:00
» UYUŞTURUCU İLE MÜCADELEDE BAŞARI HİKÂYELERİ UMUT VERİR! 20 Aralık 2018 Perşembe 11:47:48
» KONYA MEVLANA’DA SELAM VAKTİ 17 Aralık 2018 Pazartesi 15:12:26
» BİR ERZURUMLUNUN, SEVGİ VE NEŞE DOLU MEKTUBU 11 Aralık 2018 Salı 11:52:55
» Ak Parti Rize Belediye Başkan Adayı Metin’in Basınla Buluşması 10 Aralık 2018 Pazartesi 09:57:04
» TÜRKİYE’DE ÇAY TARIMININ BAŞLANGICI 05 Aralık 2018 Çarşamba 21:53:14
GÜNÜN YAZARLARİ
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
`Ben Hz. İsayım` Deyip Öğrencileri Ağlatan Öğretmene Soruşturma Başlatıldı
Antalya`nın Serik ilçesinde, "Hz. İsa`nın ruhu içime girdi." deyip öğrencilerini ağlatan öğretmen hakkında soruşturma başlatıldı.
Abdullah Gül, Kılıçdaroğlu`na Yapılan Saldırıya Tepki Gösterdi: Umarım Artık Fark Edilir!
11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu`nun Hakkari`de şehit olan er Yener Kırıkçı`nın memleketi Ankara Çubuk`taki cenaze töreninde uğradığı linç girişimine ilişkin açıklama yaparak, "Nefret söyleminin tehlikesi umarım artık fark edilir." dedi.
Kılıçdaroğlu’na saldırıda kan donduran ifadeler: Yakın bu evi
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na Ankara’daki şehit cenazesi sırasında düzenlenen saldırı ile ilgili ortaya çıkan bir detay, durumun vehametini ortaya çıkardı. Polis, saldırı sonrası Kılıçdaroğlu’nu çevredeki bir eve götürdü. Saldırgan grup evin etrafını sararken görüntülerde bir kadının “Yakın o evi yakın. Yaksınlar o evi” diye bağırması akıllara Madımak katliamını getirdi.
Uçan saraydan sorda şimdi de yüzen saray  Kaynak Yeniçağ: Uçan saraydan sorda şimdi de yüzen saray
CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener, Tuzla’da yapımı devam eden 140 metrelik yatın Cumhurbaşkanlığı için yapıldığını öne sürdü.
FOTO GALERİ
İzlenme 3715
İzlenme 8379
İzlenme 6006
İzlenme 6779
VİDEO GALERİ
İzlenme 5799
İzlenme 6021
UZMAN GÖRÜŞÜ
Rizehaber.Org sadece internet üzerinden yayin yapmaktadir. Tüm Haklari Sakları Saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.